Algemeen Buddha Club Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doet Kayleigh nog mee eigenlijk ? zie die nergens meer tussen staan op budhafeestjes. Was wel goed
Af en toe zal zij nog meedoen, maar minder dan vroeger
Ja hoor, ze was toch op de bare zaad party's. Heb haar een paar keer in het mondje gespoten. Ze wou me ook perse rimmen, wat ik niet erg vond. Is verschillende keren dubbel genomen geweest.
Superslet Kayleigh wou ook het zaad wat op de leren banken achterbleef na al de sessies er van aflikken. Ja het is echt een heel erg hevige gangbangslet
Ja ons Kayleightje, heb ze ooit 4 mannen na mekaar zien rimmen... het blijft een heerlijk sletje.
Op de black night was ze ook erg actief met alle afrikaanse mannen.
Hoe oninteressant moet jij je voelen om zo over iemand te praten (lees: leugens vertellen)
Zij slikt geen zaad, zij doet geen anaal, zij gaat al zeker niet rimmen en likt het ook niet van de banken af.
Naar de black bulls party gaat ze niet.
Ook haar keuze om thuis geen sex te doen, in tegenstelling tot wat jij durft te schrijven en voor 40€ kom jij hier nog niet eens over de drempel vriend 😉

aan de anderen:
haar massages en aanwezigheden in de club staan los van elkaar. de club is privé in wat we doen. de massages is haar job.

met vriendelijke groet van die kleine grijze van 1m74 met zijn "buikje" die u volgende keer met vriendelijke groeten uit de club gooit.
kom zeker eens "hallo" zeggen ipv hier geniepig van achter je schermpje leugens te verkopen 😘

Laatst bewerkt:

Hoe oninteressant moet jij je voelen om zo over iemand te praten (lees: leugens vertellen)
Zij slikt geen zaad, zij doet geen anaal, zij gaat al zeker niet rimmen en likt het ook niet van de banken af.
Ook haar keuze om thuis geen sex te doen, in tegenstelling tot wat jij durft te schrijven en voor 40€ kom jij hier nog niet eens over de drempel vriend 😉

aan de anderen:
haar massages en aanwezigheden in de club staan los van elkaar. de club is privé in wat we doen. de massages is haar job.

met vriendelijke groet van die kleine grijze van 1m74 met zijn "buikje" die u volgende keer met vriendelijke groeten uit de club gooit.
kom zeker eens "hallo" zeggen ipv hier geniepig van achter je schermpje leugens te verkopen 😘
Om eerlijk te zijn ik viel ook achterstevoren achterover toen ik het las.
En om verder eerlijk te zijn, ik mis ze op de feestjes.
Tot binnenkort hé moatje!

aan de anderen:

Aah het is zo iemand… Waarschijnlijk een blauwtje opgelopen bij haar en nu tegen iedereen leugens komen vertellen 🤬

Bedankt om dit even toe te lichten @Kodas

aan de anderen:

Ik ben blij dit te lezen Kodas, want ik dacht al Kayleigh die dit zou doen daar klopt ergens iets niet. Ik ben blij dat ze af en toe nog eens in Budha langskomt want ze is een toffe aangename Dame

Ik zou donderdag eventueel gaan... Is er iemand die weet of één van de meiden (Lobke, Emi, Vivy, Pearl of Lies) het toelaat (of beter nog: lekker vindt) om over haar gezichtje klaar te komen?

De voormalige Belgische sexclub Buddha club zoekt een nieuwe naam.

Na een klacht van de Boeddhische Unie, moet de club haar naam veranderen of dwangsommen betalen. Daar vond men al geruime tijd dat de hedonische levensstijl en activiteiten van de zaak ver af staan van de leer van Siddhartha Gautama Boeddha en beledigend waren t.a.v. de gemeenschap die onder dezelfde naam een pad van inkeer, van meditatie en van de studie van samsara wil uitdragen.

De club doet daarop een oproep aan al haar klanten om snel mee een nieuwe naam te bedenken voor deze plaats die al naam en faam heeft gemaakt in het gangbang landschap.

Wie bij binnenkomen het verlossend idee kan leveren voor een nieuwe naam, wint een gratis ticket voor een opkomend, nieuw en veelbelovend event : "The Seventh Heaven"

Ook de slogan wordt aangepast.
Wie een passende aanvulling vindt, op de nieuwe "Gij zult...." maakt eveneens kans op gratis tickets.

Kandidaten kunnen slechts na de inkom hun inbreng kenbaar maken. Men wil zo toch vooral eigen klanten de kans bieden om met een nieuwe naam voor hun club voor de dag te komen. Aan de inkom dus.
Wie vandaag al een kansje wil wagen: Bijna alles kan en mag vanaf 12u in de rode oortjes van de lieve meisjes worden gefluisterd op het Buurmeisjes - Event van 12u tot 17u.

Black Bulls in Buddha met Britney:

Vorige week de al om gekende BlackBulls party bezocht met Britney.
En wat hebben we er alle 2 zalig van genoten.
Britney als de top Hotwife dat ze is en ik als reservesukkel.
Haar cuck was verhinderd en daarom nam ik effe zijn plaats in als chauffeur, handdoekdrager en teller. Het tellen van neukbeurten die Britney ondergaat is een niet te onderschatten taak en zeker op dit concept zeer verwarrend.

Het is vrijdagavond omstreeks 19u en Britney zat sexy te wachten met haar prachtige melkwitte huidje in het zonnetje. Zou ze enkele uren later ook weer helemaal volplakken met witte sappen? Ze had de nodige calorieën opgedaan via het frituurke om de hoek en gulzig dat ze altijd is nog op haar kleedje gemorst.
We vertrokken zo. Kleedje moet toch direct uit en in de plaats kwam een lingerieachtige blauwe body met open split vanonder om de heren ongehinderd te kunnen ontvangen.
Na enkele glaasjes aan de toog wat babbels met bekende en minder bekende mensen was het zover. De party kwam niet al te snel op gang en daar besloot Britney iets aan te doen. Enkele heren die zich wat eerder al hadden komen presenteren en enkele andere die volgden trokken onder mijn toeziend oog op de matras. Ronde 1 was begonnen en 4 heren gaven het beste van zichzelf. De ene diende al wat meer stijf gezogen te worden als de andere maar alle 4 gaven ze Britney een flinke neukbeurt. Als haar gekreun luider en intenser wordt dan weten we dat ze op en top geniet en ik samen met haar. Flink zwetend trokken we terug naar de toog. Er was zelfs af en toe wat frisdrank nodig omdat een wijntje niet altijd het verzette zweet kon compenseren.

Ronde 2 was gelijkaardig. Al begon ze vanaf dan al ook naar mijn witte paal te vragen. Vanaf dan werd het tellen wat moeilijker.
1 heerschap met witte Nikeschoenen bleek ook nog eens 2 broers te hebben met witte Nike's . Gelukkig heeft Queen Britney snel beslist dat we enkel de neukbeurten gingen tellen omdat het anders een onmogelijke opdracht bleek te zijn. Tijdens ronde 3 liep het even mis. Er was een man met al te veel ongepast commentaar. Deze werd kordaat en terecht door Britney op zijn plaats gezet. Wat is ze toch geweldig mooi en puur als ze haar toorn werpt.

Tijd voor een klein hapje, drankje en op adem komen.
Lang heeft het natuurlijk niet geduurd want een sympathieke Franstalige jongeman die iets wat van de situatie had opgevangen kwam zijn respect en achterliggende goesting betuigen. Britney was weeral snel niet te houden en samen trokken we weer naar een andere matras.
Ergens na de zoveelste beurt was het onvermijdelijk aan mij. Het was al na middernacht en na afloop vroeg ze me de hoeveelste ik was. Daar ik mijn taak ter harte genomen had kon ik meteen antwoorden. 17. Ik spotte nog een stevige lul naast me op het bed en gaf de beurt door. Echter deze jongen hield het ook niet lang en zo nam ik ook beurt 19 en ineens ook de afsluiter van de avond op mij. We hebben nog is goed rondgekeken maar de party ging eerder over in een dansfeest i.p.v. van een neukfeest.
Bij de overgrote meerderheid van de bulls zat de power niet meer tussen de benen en daar heeft Britney natuurlijk niets meer aan.
Een laatste poging deden we door wat mee te dansen en na een tijdje zaten er bij een tweetal heren toch nog wat paal in hun broek. Je zou voor minder als Britney met haar pronte borstjes en zalige kontje uitdagend staat te doen op de dansvloer. Poging om de palen op de matras voorzien van condoom tot een stevige neukbeurt te doen overgaan was echter geen succes.
In tegenstelling tot de ganse avond die in zijn geheel een groot succes en mega leuke ervaring was.

Wat bleek, geen enkele man heeft zijn zaad op haar lijfje gelost. Een verlangen dat misschien morgen (donderdag) wat beter zal ingevuld worden.

Terug
Bovenaan Onderaan