Algemeen Buddha Club Boom 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In mijn favoriete Buddha club op donderdag de gangbang met als thema the sweeties bezocht.
Absolute top: de 5 dames waren Charlotte beste pijpster(top) Trisha en Kelly (beiden top) Sonja (top) en een nieuwe Ija (top) Niets op aan te merken.
Alle 5 dames enorm actief en constant bezig; hoogtepunt van de meer dan geslaagd middag was toen de 5 dames boven naakt op de bar gingen dansen, zich daarna lieten zakken en met de benen open zich lieten likken. Met de bel in de hand kon je verder gaan naar de volgende seksbom.
Mij zien ze volgende maand terug. Opkomst heren was matig.
Toch eventjes speciale vermelding voor de uitbaters van de Buddha club: de lieve Britta en de immer sympathieke Dimitri.
Ija, dat is een naam die je niet vaak tegenkomt. By any chance niet deze?
 
kent iemand de meiden die maandag aanwezig zullen zijn op de CANDY PARTY???
Ik dacht eraan om maandag van 13.00 tot 17.00 uur te gaan en dan door te gaan met Nicole's gangbang bij Freya's van 19.00 tot 21.00 uur, maar helaas is Freya's gangbang net gepland van 14.00 tot 16.00 uur = ik moet een keuze maken door... .
 
Vandaag was ik op de Candy Party dit is iets nieuws op maandag in de Buddha club.
Misschien vanwege het warme weer was het zeer kalm.
Er waren zoals aangekondigd 4 dames , en we waren met 5 deelnemende mannen.
Ik ben dus niks tekort gekomen.
Regelmatig had ik 2 dames voor mezelf. En nog niet de minste ook.
Het was een vrij unieke gebeurtenis , ik lig nu nog bij te komen , en ik ga uiteraard nog eens.
De dames van de Candy Girls zijn nieuw in dit werk als ik het goed begrijp. Heel aardige en geile meiden.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag was ik op de Candy Party dit is iets nieuws op maandag in de Buddha club.
Misschien vanwege het warme weer was het zeer kalm.
Er waren zoals aangekondigd 4 dames , en we waren met 5 deelnemende mannen.
Ik ben dus niks tekort gekomen.
Regelmatig had ik 2 dames voor mezelf. En nog niet de minste ook.
Het was een vrij unieke gebeurtenis , ik lig nu nog bij te komen , en ik ga uiteraard nog eens.
De dames van de Candy Girls zijn nieuw in dit werk als ik het goed begrijp. Heel aardige en geile meiden.
Allereerst teleurgesteld voor deze dames met slechts 5 jongens = het is niet winstgevend ... en daarom niet zeker of ze zullen verlengen ???

In het geval dat er vernieuwing zou komen, wat waren de toegestane praktijken??? Zoenen met tong, klaarkomen in mond, anaal...
 
Nee hoor ze gaan ermee door.
Anaal en tongzoenen op een gangbang ? dat gaat jouw geliefde Nicolletje ook niet doen.
Voor de rest was er genoeg mogelijk.
Ik denk niet dat Nicole du Freya HIER het onderwerp is

Aan de andere kant zijn kussen met de tong, anaal, dubbele penetratie, sperma doorslikken en meer natuurlijke dingen bij de Italiaanse EVA's Gangbang in de Amaï-club met haar collega Carmen... Maar helaas, ik kon er zondag 11 niet heen omdat Ik was aan het werk!!!
 
Vandaag was ik op de Candy Party dit is iets nieuws op maandag in de Buddha club.
Misschien vanwege het warme weer was het zeer kalm.
Er waren zoals aangekondigd 4 dames , en we waren met 5 deelnemende mannen.
Ik ben dus niks tekort gekomen.
Regelmatig had ik 2 dames voor mezelf. En nog niet de minste ook.
Het was een vrij unieke gebeurtenis , ik lig nu nog bij te komen , en ik ga uiteraard nog eens.
De dames van de Candy Girls zijn nieuw in dit werk als ik het goed begrijp. Heel aardige en geile meiden.
Die Vlaamse zwartharige had ik nog wel al gezien, die met het blauwe haar heb ik niet van mogen genieten, ik was met blonde jessie bezig en plots was het te laat maar jij dus wel, recensie mag en wat was haar naam? De Franstalige dames waren in elk geval gemotiveerd al was de Aziatische (lu?) wel duidelijk hongerig naar meer
 
Ik denk niet dat Nicole du Freya HIER het onderwerp is

Aan de andere kant zijn kussen met de tong, anaal, dubbele penetratie, sperma doorslikken en meer natuurlijke dingen bij de Italiaanse EVA's Gangbang in de Amaï-club met haar collega Carmen... Maar helaas, ik kon er zondag 11 niet heen omdat Ik was aan het werk!!!
Goedemorgen Franstalige gozer.
Jij bent me er een eentje.
Zelf breng je steeds Nicole en Freya's gangbang hier ter sprake en IK mag er niks van zeggen?
"Dikke lul, drie bier" op zijn goed Hollands gezegd maar dat zal je Google Translate wel niet pakken.
Ga jij nou maar lekker op dat hete bovenkamertje zitten in Hulst en 2 € bijbetalen voor een blikje cola., dat is toch wat je wil.
Veel succes verder.
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat er over de hele gb wel meer waren dan vijf.. maar het zal zoiets geweest zijn toen ik aanwezig was ja. Wat met Lilith (blauw haar) gespeeld... en uiteindelijk mijn zwemmertjes in haar keel laten verdwijnen.

Dan nog wat met de aziatische schoonheid (New? of zo) gespeeld. En haar me laten klaarijden. Franstalige. Ze was toen nog eerder rustig in elk geval.

De zwartharige en de blonde (iets ouder?) heb ik niet geproefd.

+
kans genoeg om aan je trekken te komen
goeie airco als het buiten 30 graden is
mooie club

-
tjah echt een gangbang was dat toch niet.. een deel van de geilheid van een gangbang is net de overvloed aan actie om van te genieten en soms anoniem tussen te schuiven... niet?
 
Hallo , ben een 27 jarige man die enkel ervaring heeft in Eroxx.
Ik zou vanavond naar budha willen gaan. Is dit de moeite op vrijdag? Angel from hells
Kunnen julliebiets meer vertellen over de dames
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Squirting
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gistereravond naar Angels from Hell in de Budha club geweest. Gezellig druk, veel actie, prima buffet ! Veel oude bekenden gezien, helemaal leuk. Vette actie waarvan mijn Bo in alle (formaten 😜) heeft genoten. Sperma in overvloed zullen we maar zeggen....dus ze plakte niet alleen van de warmte...ha ha ha ha .
Jo & Bo, was super tof feestje. Tot de volgende.
 
Ze staat ook op f2f heb ik net ontdekt
Dank S9satan. Ziet er idd een mooi en geile meid uit. Haar foto is veelbelovend. Jammer dat de bijhorende kiekjes zo 'flou' zijn. Is die vrouw werkelijk zo goed? Vooraleer ik naar daar afzak zou ik wel een willen weten of ze lekker tongkust, leuke voetjes heeft (ben fetish) en of ze groot is. Val ik ook op. Waarom ik dat vraag? Het is meer dan 120 kilometer van bij me thuis.
 
Dank S9satan. Ziet er idd een mooi en geile meid uit. Haar foto is veelbelovend. Jammer dat de bijhorende kiekjes zo 'flou' zijn. Is die vrouw werkelijk zo goed? Vooraleer ik naar daar afzak zou ik wel een willen weten of ze lekker tongkust, leuke voetjes heeft (ben fetish) en of ze groot is. Val ik ook op. Waarom ik dat vraag? Het is meer dan 120 kilometer van bij me thuis.
Ze is best groot, ik Schat 1m70, kussen doet ze niet, en haar schoenen moesten aanblijven dus geen idee van haar voetjes maar ja, ze is enthousiast zeg maar en vrij jong denk ik dus ik vond haar wel de lekkerste van de drie dames.
 
Dank S9satan. Ziet er idd een mooi en geile meid uit. Haar foto is veelbelovend. Jammer dat de bijhorende kiekjes zo 'flou' zijn. Is die vrouw werkelijk zo goed? Vooraleer ik naar daar afzak zou ik wel een willen weten of ze lekker tongkust, leuke voetjes heeft (ben fetish) en of ze groot is. Val ik ook op. Waarom ik dat vraag? Het is meer dan 120 kilometer van bij me thuis.
Het is vriendelijk persoon. Maar tongzoenen doet ze absoluut niet.
Je mag wel in haar mond komen.
Voeten daar kijk ik niet naar. Als je heel scherp kritisch op deze dingen bent , zou ik er niet voor gaan reizen.
 
Goedemiddag, woensdag a.s. weer een gangbang van een nieuwe organisatie (?) in deze locatie: Gangbang Auditions. Bron is de site van de Buddha Club. Elders heb ik er nog geen advertenties of oproepen over gelezen. Heeft iemand wat meer info over deze party (bezetting, organisatie, etc.)? Als je over iets nieuws leest, heb je altijd het gevoel dat het beter/anders is dan dat je al hebt ervaren. Realiliteit is echter soms/vaak dat het juist tegenvalt. Daarom is enige 'research' vooraf goed en is dit platform hiervoor een goede informatiebron.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan