Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOe dit zijn wel stevige medicijnen. ZelfSoms kan ik daar wel last van hebben en dus vraag ik me af wie er ervaring heeft met nemen van middelen zoals:
- Priligy
- Seroxat
- Cipralex
- EMLA Crême
- Cipramil
Priligy is het merk medicijn dat Dapoxetine bevat.Dapoxetine schijnt dat ook te doen. Zelf geen ervaring.
Eens erin en dan weer eruit, nu wordt je naam wel duidelijk.Oe dit zijn wel stevige medicijnen. Zelf
doe ik meestal de Start-stop techniek: tijdens de seks stoppen wanneer je voelt dat je bijna klaarkomt en weer verder gaan als het gevoel van klaarkomen is weggezakt.
Dus uw partner stuurt u naar de hoeren voor je naar de winkel gaat zodat je zeker niks vergeet?Wat bij mij werkt is tijdens wat actie mijn focus te verleggen naar iets anders, bijvoorbeeld wat ik nog moet halen bij de supermarkt. Vakanties in mijn hoofd alvast plannen. You name it.
Ik heb ook wel vaak andersom. Dan ben ik boodschappen aan het doen en vind dat dan saai en krijg dan vaal expliciete beelden van seksuele handelingen in mijn gedachtenWat bij mij werkt is tijdens wat actie mijn focus te verleggen naar iets anders, bijvoorbeeld wat ik nog moet halen bij de supermarkt. Vakanties in mijn hoofd alvast plannen. You name it.
Antidepressiva gaan gebruiken om een orgasme uit te stellen zou ik toch echt niet doen.Ik heb een paar keer sertraline gebruikt. Is geen dapoxetine, het bevat ook SSRI's.
Het verschil was merkbaar, maar vond het effect nog niet super.
Probeer gewoon of het werkt, via je eigen of een online HA consult kun je vrij makkelijk een recept krijgen.