middelen tegen voortijdige ejaculatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Soms kan ik daar wel last van hebben en dus vraag ik me af wie er ervaring heeft met nemen van middelen zoals:
  • Priligy
  • Seroxat
  • Cipralex
  • EMLA Crême
  • Cipramil
Oe dit zijn wel stevige medicijnen. Zelf
doe ik meestal de Start-stop techniek: tijdens de seks stoppen wanneer je voelt dat je bijna klaarkomt en weer verder gaan als het gevoel van klaarkomen is weggezakt.

Wat bij mij werkt is tijdens wat actie mijn focus te verleggen naar iets anders, bijvoorbeeld wat ik nog moet halen bij de supermarkt. Vakanties in mijn hoofd alvast plannen. You name it.
Ik heb ook wel vaak andersom. Dan ben ik boodschappen aan het doen en vind dat dan saai en krijg dan vaal expliciete beelden van seksuele handelingen in mijn gedachten

Ik gebruik een verdovende gel die lidocaïne bevat. Het wordt gebruikt door tandartsen. Je kunt het op het topje van je penis smeren, het wordt licht verdoofd maar blijft hard. Het werkt goed, maar ik heb het niet meer nodig, omdat ik me met het ouder worden veel beter kan beheersen.

Ik heb een paar keer sertraline gebruikt. Is geen dapoxetine, het bevat ook SSRI's.
Het verschil was merkbaar, maar vond het effect nog niet super.
Probeer gewoon of het werkt, via je eigen of een online HA consult kun je vrij makkelijk een recept krijgen.

Zelf gebruik ik stud 100, en ben daar best tevreden over. Het werkt binnen 10-15 minuten, en na wat uitproberen ontdek je snel welke dosering werkt.

Naast middelen, zijn er de bekende tips, bij mij werkt ademhaling en ontspanning van mijn speiern echt heel goed.

Zorg voor een goede diepe ademhaling (joke prive heeft hier ook wel dingen over geschreven) en ontspan je spieren rondom je heupen onderbuik.

Ik heb een paar keer sertraline gebruikt. Is geen dapoxetine, het bevat ook SSRI's.
Het verschil was merkbaar, maar vond het effect nog niet super.
Probeer gewoon of het werkt, via je eigen of een online HA consult kun je vrij makkelijk een recept krijgen.
Antidepressiva gaan gebruiken om een orgasme uit te stellen zou ik toch echt niet doen.

Terug
Bovenaan Onderaan