theduke1965
Wandelaar
Inderdaad, en je weet dit wel, maar op het moment zelf neemt je lul het over van je verstand....domdomdom....Neuken zonder condoom is zo wie niet verstandig, ook nog eens anaal en op een GB.![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad, en je weet dit wel, maar op het moment zelf neemt je lul het over van je verstand....domdomdom....Neuken zonder condoom is zo wie niet verstandig, ook nog eens anaal en op een GB.![]()
Als je jezelf niet beter onder controle hebt, is het mss aangewezen op voorhand de juiste keuze te maken welk soort feestje je bezoekt.Inderdaad, en je weet dit wel, maar op het moment zelf neemt je lul het over van je verstand....domdomdom....
Of Je gebruikt een.condoomAls je jezelf niet beter onder controle hebt, is het mss aangewezen op voorhand de juiste keuze te maken welk soort feestje je bezoekt.
Haha, inderdaad....Als je jezelf niet beter onder controle hebt, is het mss aangewezen op voorhand de juiste keuze te maken welk soort feestje je bezoekt.
Heu neen, maar het zijn wel bare gb's....normaal mijn ding niet, maar de sfeer was echt wel zeer hitsig....enfin, of ik nu prijs heb of niet, in het vervolg toch een cd.....En dat is dan nog de gewoonste zaak van de wereld precies. Ongelofelijk.
Heu neen, maar het zijn wel bare gb's....normaal mijn ding niet, maar de sfeer was echt wel zeer hitsig....enfin, of ik nu prijs heb of niet, in het vervolg toch een cd.....En dat is dan nog de gewoonste zaak van de wereld precies. Ongelofelijk.