Mss tijd dat je je aansluit bij een Darts club...Ik zou graag eens komen maar ik moet altijd een goei uitvlucht vinden om te komen...ik probeerzeker de party van maart...heerlijk, ik kan niet wachten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMss tijd dat je je aansluit bij een Darts club...Ik zou graag eens komen maar ik moet altijd een goei uitvlucht vinden om te komen...ik probeerzeker de party van maart...heerlijk, ik kan niet wachten.
Ik zou graag eens komen maar ik moet altijd een goei uitvlucht vinden om te komen...ik probeerzeker de party van maart...heerlijk, ik kan niet wachten.
Ik heb steeds condooms bijWillen wel eens komen kijken hoe het er aan toe gaat maar mijn vrouw en ik willen niet dat ze geneukt wordt zonder condoom…pzc is geen probleem en cim ook niet.
Is hier begrip voor of kunnen we beter weg blijven dan?![]()
Zijn vorige keer geweest en moet zeggen dat niemand hier een probleem van maakte…2x iemand er op moeten wijzen dat Kelly enkel met condoom doet en de rest had dat meteen door en stonden al aan te schuiven met condoom(hadden er begrip voor).Ik heb steeds condooms bij
Bare of niet safety first
Kelly doet niet zonder rubber vellie
Ja hoor…was echt full house en de balans klopte toen gewoon.waren er bij de vorige editie ook veel koppels en single dames of ?