Normaal gesproken ging ik een editie van de Lotte & co.-feestjes overslaan (kwestie van gewenning geen kans te geven) maar toen ik las dat Oona op de affiche stond, twijfelde ik geen seconde om toch deel te nemen. Ik heb Oona al twee keer meegemaakt op een gangbangfeestje in een Gentse b&b, ze is een waar natuurtalent. En het lijkt me daarenboven een aangename vrouw.
De ganse dag beleef ik in een roes van verlangen, veel werken doe ik niet. Iets voor zes vertrek ik al richting Boom, in de wagen laat ik me vervoeren door de opwindende muziek van Deadmau5. Ik kom rond zeven aan. Een koppeltje komt voorbij, zij is blond en mooi rond, en ook de slanke Lilly stapt gedecideerd richting Club Buddha.
Met een aantal mannen moet ik even wachten in de ruimte beneden, dan krijgen we het sein om ons om te kleden. Ik verander rustig van outfit, en met een rode zwembroek aan trek ik naar boven, wetend dat de ongelooflijk geile dames daar op ons wachten. En ja hoor, seksbom Lotte, Lilly (met de prachtige rode schoentjes), Billie (met zwart bovenstukje), een blonde dame die er ook al vaker was, en … Oona, de dame met de mooie glimlach en de guitigste ogen. Ze draagt zeer mooie lingerie die haar stevige borsten accentueren. Ze is, o joy, op blote voeten. En het feestje gaat vroeg van start: rond kwart voor acht neemt Lotte op een van de bedden plaats en begint de eerste aangeboden pikken te strelen. Ik streel op mijn beurt haar kont en zie dan hoe ze een eerste pik ophapt. Sein voor de andere dames om ook deel te nemen. Oona neemt plaats naast Lotte, Billie en Lilly gaan op het andere bed liggen. Samen met een andere man ga ik bij Oona staan. Een bekend gezicht, zegt ze als ze me ziet. We bezegelen het weerzien met een tongkus en dan gaat Oona zitten om mijn pik en die van mijn buurman in haar lekkere mondje te nemen. Ik sluit mijn ogen en voel hoe haar mondje het zalige zuigwerk verricht. Lotte wordt intussen driftig geneukt. Op het andere bed zie ik hoe Lilly en Billie belaagd worden en gauw is elke hand en mond gevuld, een paar minuten later worden hun poesjes met harde palen gevuld. Een kerel spuit zijn zaad over de borsten van Lotte, en Oona wordt door de eerste man gepaald. Ook ik sta achter haar en neem haar op zijn hondjes, en intussen kneed ik haar lekkere borsten. De blondine pijpt mannen aan de toog en vangt hun zaad op in haar mondje. Later wordt ze rechtop tegen een barkruk geneukt.
Omdat het feestje vroeg begon, komen nog een heleboel mannen en koppels binnen. Ik ga bij het koppel staan dat ik op de parking zag, ze doet een rondje 'pikken afzuigen' en ook de mijne krijgt een behandeling. Ze wil me aftrekken maar ik wil mijn zaad nog niet verschieten en ga elders kijken. Intussen is het feestje in alle hevigheid losgebarsten, alle meiden worden nu geneukt. Ik ga bij Billie kijken: ze ligt op haar rug en laat mannen brullend in haar mondje klaarkomen terwijl haar kutje geen moment zonder pikvlees zit. Een oudere, geile dame zit in de zetel achteraan, ik merk dat de mannen intens genieten van haar pijpkunsten. Ook ik laat aan mijn pik zuigen en het is waarlijk hemels. Later zal ze om een dp smeken, maar de man bovenop heeft moeite om zijn pik in haar opengesperde kontje te stoppen.
Dan zie ik een ronde, mooie dame, die een aantal maanden alleen naar een Lotte-feestje was afgezakt en nu met een begeleider aanwezig is. Ik laat me pijpen en moet haar complimenteren: ze pijpt zacht, haar tong raakt alle gevoelige plekjes. Dan gaat ze op haar rug liggen en ik stop mijn pik in haar poesje: ik vertel haar dat ik haar een aantal maanden geleden nog wat bedeesd als een muurbloempje zag staan (pas op het eind van het feestje nam ze actief deel) en dat ze nu blijkbaar losgekomen is. We tongkussen, wat een heerlijke dame. Als ik haar de volgende keer zie, zal ik voorstellen om haar te begeleiden.
En dan komt er een koppeltje binnen dat alle mannen als stroop voor een vlieg zal aantrekken: een jonge Aziatische, ik geloof uit Taiwan, met een jongeman. Het duurt niet lang of ze verschijnt in fishnet ten tonele, de aanwezigen worden gek. Ze gaat op het podium naar het schouwspel kijken, en dan trekt ze met haar vriend naar de kamer achteraan. Daar wordt ze geneukt in missio door een getaande man, een zwarte man neemt haar op zijn hondjes. Wat een wonderbaarlijke verschijning; laat ons hopen dat ze in de toekomst nog (actiever) deelneemt.
Oona neemt amper pauzes, als ze al eens stopt, bestel ik een Fanta voor haar, zodat ze even tot haar positieven kan komen. Dan vraagt de ronde, mooie dame waar we kunnen seksen, ik stel de kamer achteraan voor (voor meer rust), ze troont me mee naar een bed en gaat me pijpen. Ik ga intussen onder Billie liggen en zuig aan haar tepels. Je hebt een strategische plaats gekozen, zegt de rondere dame, ik vraag of ik in haar mondje kan komen: dat mag en dan duurt het amper tien seconden eer ik een straal zaad in haar opengesperde mondje schiet. Het sperma slikt ze onmiddellijk weg.
Tijd om op adem te komen en iets te drinken. Oona's voeten steken uit een hoop mannen, als voetenfetisjist ga ik aan haar tenen van deze knapperd zuigen. Maar de actie speelt zich op zoveel fronten af. In de kamer achteraan geniet een zwartharige ronde vrouw van twee mannen (ik liet me de vorige keer door haar pijpen en dat was een hemelse ervaring), een mooi koppel ligt naast hen. De zwartharige vrouw vraagt de andere vrouw of ze bi of straight is, die laat weten dat ze hetero is: de andere dame gaat met het koppel teder vrijen, ze pijpen de man en een poos later zie ik hoe de dames toch elkaars poesje likken. Wat geilheid toch kan bewerkstelligen …
In de zetel op het verhoogje doet Billie de ene pik na de andere in haar mondje komen, ze wordt ook constant geneukt. En dan komt de Aziatische ook het podium op, de mannen schuiven aan en een twee à drie mannen neuken haar op zijn hondjes. Ik blijf erbij: als deze jongedame ooit met de andere meiden op de bedden meedoet, dan mogen we ons in het walhalla wanen.
Intussen is het al half tien, het is goed druk. Oona berijdt squattend een man, ik neuk haar wat later, nadat ze zeker een man of vijf, zes op zijn hondjes heeft ontvangen, in missio (heerlijk hoe ze zweet), en ook Billie's kutje is vrij en ik schuif mijn pik naar binnen. Lilly wordt op zijn hondjes geneukt. Ik neem haar ook in die positie maar hou het niet lang vol, de positie is wat ongemakkelijk.
Er wordt nog overal geneukt rond tien uur, een dame met zwarte krullen gaat al in bukkake-houding zitten en krijgt een lading zaad in de mond. Dan weerklinkt The Prodigy; tijd voor de bukkake. Ik tel acht dames op een rij. De ronde dame, de blonde (die geen druppel zaad laat verloren gaan), Lotte, Lilly (die algauw samenkleeft van het zaad op haar borsten), Billie (die slikt als nooit tevoren), …. Ik kies voor Billie, haar mondje is heerlijk. Oona heeft ook succes, en ik bedank Billie uitvoerig om dan bij Oona post te vatten Ze gaat even zitten, ze heeft kramp in de benen van het zitten op de knieën en trekt aan mijn pik. Omdat ik nog maar een keer gekomen ben, sta ik bloedgeil en ik spuit mijn tweede lading op haar lichaam. Tot de volgende keer, lip ik, tot de volgende keer, herhaalt ze. Tijdens de bukkake berijdt de Aziatische jongedame in haar fishnets haar vriend, de pik in en uit zien gaan is gekmakend.
Ik neem nog kort afscheid van het ex-muurbloempje en wens haar een veilige rit naar huis toe. Ik laat het thuisfront weten dat alles ok is en stap naar de auto. Ik zet The 4th Crusade van Bolt Thrower op en rij huiswaarts. Ik voel bij de terugrit dat mijn pik vele mondjes en poesjes heeft gevoeld.