Ikfuckhaar
Newbie
- 1
- 11/07/25
- 10
Lotte Van Berg Gangbang 12 november
Ik was aanwezig bij Lotte's gangbang op woensdag 12 november.
De sfeer was puur seks. Ik wilde seks, hardcore neuken, en beste lezer, Lotte's Gangbang maakte dat waar.
Intro:
Ik kwam om 19:40 uur aan bij de Buddha Club, nam een snelle douche en ging naar de bar om het publiek te bekijken. Toen zag ik Lotte. Ik herkende haar meteen van de flyer. Dus ik ging naar haar toe om mezelf voor te stellen. Zij stelde me vervolgens voor aan de andere meisjes, Britney, Oona en Virginie.
Omdat het mijn eerste keer in de club was, gaf Lotte me een korte rondleiding en alle basisinformatie om te beginnen.
Van de vier meisjes vind ik Lotte het meest sexy. Ze is prachtig en haar lichaam smeekt om gestreeld en geneukt te worden (in mijn ogen).
Ze straalt seks en sexappeal uit. Ik lieg niet als ik zeg dat ik haar ter plekke wilde neuken.
Mijn strategie:
Ik keek rond in de kamer op zoek naar knappe single vrouwen en koppels waarmee ik later zou kunnen spelen. Ik zag twee knappe vrouwen. De eerste was een lange, slanke brunette die Kiki heette (als ik het me goed herinner), en de andere was een slanke blondine met vet haar, grote borsten en een strak lichaam. Dus ik maakte een mentale notitie van die twee. We komen later terug op Kiki. Trouwens, haar man of vriend moet wel de gelukkigste man ter wereld zijn. Deze vrouw is veel te sexy.
Ik kwam voor het eerst klaar bij Lotte:
De gangbang begon rond 20.00 uur. De meisjes werden meteen omringd door jongens en begonnen links en rechts pikken te pijpen.
Mijn pik was al hard toen ik uit de douche kwam en met Lotte stond te praten.
Het gangbangteam bestond uit 4 hete jonge sletten die echt van seks houden (geen nep seksuele rouw).
Ik sloot me aan bij Lotte, deed snel een condoom om en penetreerde haar op z'n hondjes (ja, ik was de eerste man die haar kutje neukte). Ik neukte haar eerst langzaam, en daarna verhoogde ik de snelheid en neukte ik harder en sneller terwijl zij pikken zoog en de jongens op haar gezicht klaarkwamen. Ze kreunde heel luid van genot terwijl ik haar zoete strakke kutje neukte. Oh ja, ik neukte haar heel goed een hele tijd tot ik klaarkwam in haar kutje (in het condoom natuurlijk).
Als eerste klaarkomen in een gangbang is mijn strategie. Op die manier kan ik sneller herstellen dan de jongens die na mij klaarkomen. Meestal is mijn pik binnen 10 tot 15 minuten weer keihard en kan ik de meisjes neuken die ik wil, omdat op dat moment 75% van de jongens aan de zijlijn aan het herstellen is.
Ik kwam voor de tweede keer klaar in Oona:
Na ongeveer 15 minuten had ik mijn kracht weer terug en was ik klaar om weer hard te neuken.
Ik kwam bij Oona's bed, waar ze in missionarispositie door een man in haar kutje werd geneukt. Ik werd zo opgewonden toen ik dat zag. Ze had haar bril op, zoog aan twee pikken, ademde zwaar en kreunde luid. Ik pakte snel een condoom, deed het om mijn pik en wachtte tot die kerel klaarkwam.
Zodra hij dat deed, vroeg ik de anderen of ze klaar waren om haar te neuken. Iedereen zei nee. Dus ging ik ervoor.
Ik schoof mijn pik in haar kleine, jeugdige, strakke kutje, waar ik haar hard en snel non-stop neukte. Ze werd rood van seksueel genot en genoot van elke centimeter van mijn grote pik. Ja, ik neukte haar alsof er geen morgen was, totdat ik het niet meer kon houden en een grote lading in haar kutje ejaculeerde (met condoom natuurlijk ).
Jongens, het uitzicht op haar kleine kutje dat door mij geneukt werd en haar lichaamstaal was een lust voor het oog.
Het was dus pas 20:45 uur en ik had al mijn tweede lading gelost terwijl de nacht nog jong was.
Nu begon het echte hardcore neuken:
Om 21:05 uur was mijn pik weer hersteld en werd hij weer stijf.
Ik keek nog eens rond in de kamer en zag dat er meer en nieuwe mensen waren binnengekomen. Op dat moment waren er meer koppels, maar helaas bleven de meesten aan de zijlijn staan en deden ze pas 40 minuten voor het einde, toen 90% van de mannen al uitgeput was (ik niet
Sommigen deden wel mee, bijvoorbeeld de lange, slanke, oudere milf met kort wit haar en een kleine blonde milf met rode schoenen.
Ik ging naar Britney's bed, wachtte op mijn beurt, deed een condoom om en neukte hard en snel. Ik ramde haar kutje terwijl haar meester toekeek. Ja, ik neukte de vriendin/vrouw van een man en hij vond het prima, hij liet haar zelfs deze man en die man pijpen en bleef haar neuken.
Oh mijn god, dat was meer dan opwindend. Dit was pure lust en seksuele bevrediging op zich.
Ja, ik neukte ongeveer 10 minuten en wist dat ik niet voor haar zou kunnen klaarkomen. Dus liet ik een andere man mijn plaats innemen.
Ik ging verder met de kleine, blonde milf met de rode schoenen. Ze was erg luidruchtig toen ik aankwam en werd hard geneukt door een man. Zodra hij klaarkwam, deed ik een condoom om en begon ik haar hard te neuken in missionarispositie. Ik vernielde ook haar strakke kleine kutje terwijl haar man/vriend toekeek. Die kleine dame houdt absoluut van pikken en kan zo hard geneukt worden. Ze had een enorme seksuele drang. Wie ben ik om haar dat soort plezier te ontzeggen?
Oh ja, ik neukte ook hard. Ik neukte haar als de echte sletterige kleine milf-pikhoer die ze is. Ze was de enige vrouw daar die zweette van haar hoofd tot halverwege haar rug. Dit was puur poesje-plezier, gangbang en groepsseks op zijn best.
De hemel = Vlaams poesje:
Het uitzicht vanaf haar kleine lichaam, haar poesje dat hard werd geneukt, haar rode schoenen, pikken in haar mond, beide handen die pikken van links naar rechts streelden, was gewoon nirvana.
Herinner je je Kiki nog?
Die geweldig uitziende, lange, sexy, hete brunette met een strak goddelijk lichaam. Nadat ik bij Red Shoe Milf vandaan was gekomen.
Rond 21:20 uur zag ik haar (Kiki) eindelijk besluiten om mee te doen aan het plezier. Daar zat ze op haar knieën, pikken te pijpen en op z'n hondjes geneukt te worden door een kerel.
Je weet nu wel wat er gaat komen, toch? Inderdaad, ik pakte een nieuw condoom en deed het om, trok mijn pik nog stijver terwijl ik keek hoe zij geneukt werd.
Toen hij klaarkwam, nam ik snel zijn plaats in en nam haar op z'n hondjes. Oh mijn god, ze heeft het strakste, stevigste en molligste poesje ooit. Ik heb in mijn leven al heel wat kutjes geneukt. Zij staat in de top 5 van de beste kutjes die ik ooit heb geneukt.
Jongens, ik heb me helemaal uitgeleefd op dat kutje. Met de andere sletten was het 100% hardcore neuken, maar nu deed ik het rustig aan, ik duwde mijn pik eerst langzamer naar binnen, daarna verhoogde ik mijn snelheid en hield ik een lekker tempo aan gedurende 8 minuten die als een eeuwigheid voelden. Ik neukte haar echt goed, ze kreunde van seksueel genot, haar kutje werd strakker.
Met beide handen om haar brede sexy heupen neukte ik haar, ja, ik neukte haar waanzinnig goed. Ze vond het heerlijk. Ik besloot aan de kant te gaan staan vanwege de lange rij jongens achter me die op hun beurt met haar wachtten.
Maak je geen zorgen, we komen nog wel terug naar dat kutje.
Mijn laatste klaarkomen van de avond:
Ik ging nu naar Lotte, die door een paar jongens werd geneukt. Ik deed een nieuw condoom om en wachtte op mijn beurt. Een jongen met een grote zwarte lul begaf zich naar haar kutje en neukte haar behoorlijk hard, en ze leek over zijn lul te zijn klaargekomen. Toen hij klaar was en zag dat ik klaar was, vroeg hij: "Wil je haar neuken?" Ik zei ja . Ik kwam snel klaar en ging opzij.
Ik schoof mijn pik in missionarispositie en neukte haar eerst langzaam en daarna steeds harder gedurende nog eens 6 tot 8 minuten. Ze zei: "Als je wilt, mag je over mijn lichaam of gezicht klaarkomen".
Wauw, in mijn dagelijks leven zegt een sexy sekssymbool niet elke dag zoiets tegen me. Ik ging akkoord, haalde het condoom eraf en trok me af voor wat een eeuwigheid leek.
Toen gebeurde het: ik spoot een enorme, kleverige en romige lading over haar mooie gezicht. Ze vond het heerlijk en glimlachte. Ik kon zien dat ze echt wilde dat ik op haar klaarkwam.
Na de eerste keer kwam ik in haar kutje (met condoom natuurlijk).
De rest van de nacht neukten we nog meer dan drie keer, maar ik kon nooit meer klaarkomen voor haar. Toen kreeg de dame in afwachting een gezichtsbehandeling.
De terugkeer van King:
Dat klopt jongens, na een paar minuten was ik snel weer bijgekomen. Ik zou zeggen dat het rond 21:45 uur was, bijna 22:00 uur (Bukkake/cum fest).
Ik keerde terug naar Kiki's kutje, deed een nieuw condoom om, liet mijn pik glijden en deze keer was het missionarispositie. Ik neukte haar nu hardcore en haar kutje voelde nog beter aan dan op z'n hondjes. Ik ging ervoor en neukte haar behoorlijk goed. Ze is een van de mooiste en meest sexy vrouwen die ik ooit heb geneukt. Dit was onwerkelijk en ze genoot van elke stoot en harde slag.
Helaas zou komijn op dit moment niet mogelijk zijn.
Later kwam het Bukkake-volksliedje op. We stopten. Ik gaf haar een kus en bedankte haar.
De kraan was droog:
Ik probeerde klaar te komen in de bukkake, maar niets. Mijn pik was klaar voor die nacht, mijn ballen waren leeg.
Dus ik ga naar de douche en kijk naar Virgine's laatste afscheidscadeau aan ons.
Dit was een nacht om nooit te vergeten. Ik ga dit zeker nog eens doen.
De meisjes deden wat ze beloofd hadden. En het lijkt erop dat iedereen tevreden en gelukkig was. Ik ben nog steeds seksueel dronken terwijl ik dit schrijf.
Die nacht liep ik als een gelukkige klootzak naar huis onder het heldere maanlicht.
Laatst bewerkt: