Amai wauw wat een party was me dat zeg... bij aankomst moesten we wel even aanschuiven, net zoals vroeger aan de circle (een wachtrij). Eens binnen werden we vriendelijk onthaalt en zoals de sex slavinnen voorschrijven hadden we onze zwarte boxer aan die gecontroleerd werd door wel twee mooie doorbitches zoals ze zichzelf noemen. Sinds de verandering moeten we wel even wachten om de slavinnen te zien, want deze worden tijdens de ceremonie voorgesteld. Toch een mooi en spannend moment om mee te maken. Eens de ceremonie voorbij barst het feest los. Net zoals in een snoepwinkel weet je niet wat eerst proeven... zo veel lekkers.
Ik heb mij door heel de club kunnen bewegen en amuseren. Ik heb zelfs van een chocolade taartje mogen proeven achteraan in de zetels... twee zwartjes, super.
In de zaal kon je van de één naar de andere gaan overal was er wel actie. Wat later op de namiddag heb ik een fijn jong slavinnetje kunnen neuken. Die was niet te stoppen zo geil. Haar meester stond er bij en keek ernaar. Ik kan alleen maar zeggen dat ik een super namiddag heb gehad. Leeg en voldaan naar huis. Echt top. Merci