Bunga Bunga feestjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

floris

Vaste klant
248
05/11/21
323
7
Voor alle echte liefhebbers. En voor alle duidelijkheid: ik haal hier geen profijt uit en dit is NIET op vraag van Bunga. Dit is mijn eigen initiatief om mijn collega's te informeren.
Heb goed nieuws: zopas contact gehad met Sara van Bunga Bunga en ze komen terug.
Op zondag 26/6 in de Loft in Antwerpen Zuid. Topfeestje van 14-18h en op vrijdag 8/7 in de Loft. Topfeestje van 12.30-17h
Floris zal er zijn.
 
Voor alle echte liefhebbers. En voor alle duidelijkheid: ik haal hier geen profijt uit en dit is NIET op vraag van Bunga. Dit is mijn eigen initiatief om mijn collega's te informeren.
Heb goed nieuws: zopas contact gehad met Sara van Bunga Bunga en ze komen terug.
Op zondag 26/6 in de Loft in Antwerpen Zuid. Topfeestje van 14-18h en op vrijdag 8/7 in de Loft. Topfeestje van 12.30-17h
Floris zal er zijn.
Ik ben er ook bij op vrijdag 8 juli, Floris

Ben benieuwd!
 
Zondagmiddag nog eens geweest. Ik werd wakker (thuis uiteraard) om 13 h 06. De vorige avond was laat geworden en mijn wekker van 12 h 21 was perongeluk ingesteld op zaterdag (6 dagen later dus) ipv zondag. Rap wa water door m'n gezicht, van kleren wisselen, een glas fruitsap drinken en fietske opspringen. Maar ik had nog niet ontbeten en ik moest nog langs de bank. Toch maar onderweg een broodje als ontbijt gaan eten (want het eten op zo'n gangbang is gewoonlijk maar beperkt) want ik ging er uiteindelijk vanuit dat het pas tegen 14 h 45 echt in gang ging schieten. En dan ook nog langs de bank.


Toen ik op de gangbang aankwam bleek echter dat ik me ferm vergist had. Tegen mijn verwachtingen in, was er al om 14 h 25 serieus wat actie. En er was veel volk. Al een geluk dat ik iets of wat Frans kan klappen, want ik werd welkom geheten in het Frans met "salut". Had ik geen Frans gekunnen, dan was ik direct weer vertrokken want in het Antwerps betekend "salu" namelijk "tot de volgende keer" 🤣😂🤣. Ik zou gedacht hebben "lap, ik ben te laat, het feest is al voorbij". Hierover ook nog een mopje op het einde*. Trouwens voor zij die geen Frans kunnen: in het Frans betekend Salut (met t op het einde) goedendag.


Begonnen met Sara, toen ze me aan het aftrekken was begon er opeens een blonde dame met kort haar (ik vermoed Roxanne?) naast ons te squirten. Uit het niks. Nuja, zonder duidelijke aankondiging en zonder dat het in de sterren geschreven stond dat ze ging spuiten. Eigenlijk de eerste keer ooit dat ik een vrouw spontaan en bijna geluidloos weet squirten. En het was echt niet maar een beetje. Het leek bijna op pissen. Maar het leek meer op water ipv pis dus ik vermoed dat het wel echt squirtvocht was. Hoe ze tot zo'n orgasme kwam, weet ik niet goed, heb niet echt opgelet of ze werd gebeft of geneukt. Maar leuk om te zien. Minder aangenaam was dat niemand het leek op te kuisen nadien. Zelfs een kwartier erna (toen de sekssessie al lang voorbij was) was de vloer nog vochtig.


Na de sessie met Sara veel gewandeld. De man van Mischa was bij een Franstalig koppel aangeschoven waarvan de dame zwart kort haar had en was daar een blowbang gestart die minstens een half uur heeft geduurd. De ene bull na de andere werd afgezogen, wel zonder veel cum (misschien 5 mannen die ook klaarkwamen op een kwartier tijd). Ik keek vooral toe. Toen ik zelf wou aanschuiven mocht dat niet van de man (wss ben ik te bruin en ofwel was 16 cm te weinig). Dus maar rustig verder gekeken. De man filmde trouwens alles. De organisator leek daar geen probleem mee te hebben want die kwam even kijken, heeft duidelijk gezien dat die man filmde met zijn smartphone en zei er niks van. Het was enkel z'n vrouw dat hij filmde en wie meedeed aan de blowbang wist deksels goed dat het gefilmd werd (enkel pik, geen gezicht, qua gezicht enkel de vrouw zelf). Dus ik vermoed dat er wel een akkoord was tussen de organisator en het koppel.


Bianca en haar vriendin hielden nog eens een sessie. Ik probeerde bij haar vriendin te komen, maar het was allemaal teveel getrek en geduw, ik wachtte rustig m'n beurt af maar die vrouw stopt altijd vrij snel. Ik geraakte eigenlijk nooit dicht genoeg. Dus aangeschoven bij Bianca, hoewel ik die al eens had gehad ooit (allee Sara nu ook wel maar soit). Ook daar zwaar dringen, maar opeens liet haar man mij voor gaan en mij zodus leeg gespoten over haar tieten. Goei lading, het was ook al even geleden. Men was onder de indruk van m'n spuitkunsten. Maar geloof mij: dat lukt niet altijd, er is een combinatie nodig van opladen en geiligheid.


Tijdens dat ik mij stond te verfrissen, werd de muziek afgezet en hield de organisator een korte maar kracthige tirade. Dat er namelijk overal vuilbakken staan dus, en ik citeer, "gelieve uw condooms en vuiligheid daar in te gooien!". Een zeer terecht tirade trouwens. Ik zag tijdens de middag trouwens ook hoe een man gigantisch veel zaad spoot over de tieten van een van de dames. Nuja, haar tieten, ... vooral het bed dus. Like ... hij spoot hard en krachtig, maar de helft vloog (letterlijk vloog) over haar gezicht OVER en landde op de matras achter de dame. Allemaal geil natuurlijk, maar wie heeft uit respect de matras een keertje opgekuist met een doekske. Juist ja, Pedro ja. En de dame zelf. Die vent kon niet snel genoeg weg zijn. Zelfs nog geen papiertje aanbieden aan de dame die juist 1/4 van zijn zaad gekregen op haar tieten. Ik zelf doe dat altijd, als ik klaar gekomen ben op een dame. Een papiertje aanbieden. Ik kuis het zaad niet zelf van haar af, want veel vrouwen hebben graag dat het er op blijft tot het einde. Dus ik geef ze enkel papier. Maar als zij dat vragen, dan kuis ik zelfs zelf af van hun lichaam.


Maar goed, ik was dus klaargekomen op de tieten van Bianca en had mezelf dus verfrist. Wanneer op de middag het tietenspuitvoorval was dat ik zojuist beschreef, weet ik niet meer. Maar ik was aan het bekomen. 16 h 10 ongeveer en ik had tot ongeveer minstens 16 h 55 nodig om iets of wat te herladen. Vanaf ongeveer 16 h 30 was Mischa bezig met een hoop mannen. Leuk om te zien. En rond 16 h 55 sprong ze opeens recht, liep naar de matras en de achterkant en riep iets dat ik niet goed hoor. Volgens mij riep ze iets in het Frans want de rest had direct door wat er gebeurde. Maar ik had eigenlijk totaal niet gehoord wat ze riep. Dus niet in de zin van "ik verstond het niet" maar in de zin van "ik weet niet wat ze riep, het kan letterlijk zijn geweest strijkplank of het kan letterlijk zijn geweest keukenkast." Dus het kan een Zweeds woord, een Japans woord, een Engels woord of een Nederlands woord zijn geweest". Maar wss iets in het Frans maar door dat het niet mijn moedertaal is dat het minder goed doorkwam in m'n oren. Soit, er ontstond dus een bukakke. Ik zelf was maar net voldoende opgeladen om heel traag in gang te geraken maar een bukakke lukte me nog niet te goed. Jammer genoeg. Ik geraakte er ook moeilijk bij, tegen dat ik door had wat er gebeurde (u weet wel, ik hoorde niet wat ze zei) was de kring al lang gevormd. En ik kreeg hem onvoldoende omhoog (al die andere hadden juist zitten neuken en alles) dus dat was een spijtig moment.


Vanaf dan ja alles wat rustiger. Niet echt nog iets gezien dat mij op kon winden, veel 1 op 1 dus was het zo stillekes aan tijd om mij terug zowat om te gaan kleden. Nog even een gesprekje gehad met de organisator over ondermeer Ramontiek (u weet wel, die ene organisatie die momenteel zo hard besproken is), nog even wat drinken en eten en dan voldaan (desondanks slecht een keer klaargekomen) naar huis.


*(on a funny sidenote, de eerste keer dat ik in Spanje was, ongeveer 15 jaar geleden, werd ik door een schoonmaakster van het hotel verwelkomd met "hola" maar blijkbaar betekent "hola" goedendag in het Spaans. Nu, iedereen weet wel hier ... "ola" zonder H dus, da's een ijsjes merk. Dus ik dacht dat die vrouw een ijsje wou. Ik wou al bijna vragen met vanille of aardbeiensmaak).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan