Algemeen "Café Le Coin" : contactgegevens, algemene informatie en presentatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er nog eens binnengewipt, echter zonder te wippen. De aanwezige type dames waren niet mijn smaak. Echt sexy kan ik het moeilijk noemen. Ik weet niet hoe ik ooit nog ga kameren in de Vth, of pakweg Le Coin... Heb vroeger op deze adressen nochtans stevige neuksessies beleefd. Sinds corona is het vet van de soep vrees ik. Tijden veranderen.
 
Vandaag even binnengewipt maar enkel voor een cola.

Tjonges wat daar allemaal zat van dames, misschien ben ik wat te kieskeurig maar slechts van eentje zou ik misschien een beetje positief kunnen zijn.

Ze leek er wat Spaans uit te zien maar de vibe die ze uitstraalde heeft me niet kunnen bekoren.

Voor de rest waren het eigenlijk echt geen aantrekkelijke dames om eerlijk te zijn en Suzana of Patricia zaten er jammer genoeg niet dus maar netjes mijn colaatje uitgedronken en langs de zijdeur achter de toiletten verdwenen...

Het interieur is wel opgefrist (was ook wel eens nodig) het is er niet meer zo donker dus je ziet beter waar je voor komt ;)

Het zal misschien voor de volgende keer zijn.
 
en Suzana of Patricia zaten er jammer genoeg niet
Patricia zit er reeds een hele tijd niet meer. Ik vermoed dat zij dus niet meer komt.
De andere dames zijn niet echt mijn ding, maar misschien zit er wel eentje tussen waar het op bed een echt feest is? Ik durf die kans echter niet wagen als de looks mij niet kunnen overtuigen.

Ik stel mij wel de vraag waarom er geen nieuwe dames opdagen. Want als je als dvp in zo'n cafétje wil zitten ronselen heb je in brussel niet zoveel alternatieven, tenzij de V'th uiteraard, maar daar hangen ook heel lang steeds dezelfde dames te niksen aan die tafeltjes... . Jammer.
 
Today I went to Le Coin cafe, indeed it is a small intimate place where you can buy cofee and beer for a cheap price. There were 6 ladies, all of them around their 40's or more and not with a good body shape. All of them were gentil and polite, but I didn't go to a room because they are not my type of girl. Do you know if there are similar places like this in Brussels?
 
Terug
Bovenaan Onderaan