Algemeen "Café Le Coin" : contactgegevens, algemene informatie en presentatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
696
19
Vergelijkbaar met 't Rozenhof van Herentals, in Brussel, zijn er twee Cafés waar u iets kan drinken op een redelijke lage prijs, met de gasten en meisjes babbelen, en als u goesting hebt, naar een kamer boven gaan met de meisje van uw keuze: PUB 5th Avenue, niet ver van Noord-Station (zie beschijving in specifieke post, dd. 18 januari 2022), en "Café Le Coin" (De Hoek)., dicht van Zuid-Station. Hier is het een beschrijving van "Café Le Coin" (De Hoek).

Café Le Coin (of Studio Le Coin)
Adres: Rue Terre-Neuve / Nieuwland 175, 1000 Brussel
Telefoonnummer: 02 512 88 66


Vanaf Zuidstation, zijn er 8-10 minuten te voet.

Alle werkdagen geopend, ook op zaterdag, van 10.00 tot 19.00 uur. Op zondag is het etablissement echter alleen open van 10 tot 14 uur. (Te controleren.)

-------------------------------------------------------------------

Café of Studio Le Coin is een klein, ouderwets en discreet hotel-café in de wijk Brussel-Zuid. Het is gelegen aan de Rue Terre-Neuve / Nieuwland, een kleine straat loodrecht op de Boulevard du Midi / Zuidlaan, aan de andere kant van de boulevard dan de Avenue de Fonsny en op ongeveer dezelfde hoogte.

Rue Terre-Neuve is de straat waar Kuifje lange tijd woonde, voordat hij met kapitein Haddock naar het kasteel van Moulinsart verhuisde. In zijn albums vermeldt Hergé "rue du Labrador 26" als Kuifje's eerste woning. Het lijkt echter vast te staan dat geen enkele straat in Brussel deze naam draagt en dat de Labradorstraat in feite Rue Terre-Neuve / Nieuwland is. Anderzijds wordt in het verhaal niet gezegd of Kuifje naar "Café Le Coin" ging om betaalde relaties te hebben met jonge vrouwen. Maar het is algemeen bekend dat Kuifje, volgens de albums van Hergé, noch een liefdesleven noch een seksleven had.

Hoe dan ook, deze Studio le Coin bevindt zich op de linkerhoek van het eerste kruispunt vanaf de Zuidlaan, de Nieuwlandstraat en de Frédéric Bassestraat. Van buiten ziet het etablissement er niet veel uit. Zie foto's uit Google-Street-View door Zwarte Kat :

attachment.jpgattachment-1.jpg).

De voordeur is voorzien van een apparaat om hem van binnenuit te openen. Dus je moet bellen en wachten 3 seconden voor de buzzzzzz dat de deur opent. Duw de deur, en bent u binnen.

De klant die het café binnenkomt, bevindt zich in een zeer kleine maar intieme ruimte, waar consumenten, vaak stamgasten, hun koffie drinken. Achteraan is er een toonbank met drankjes. De drankjes zijn redelijk geprijsd voor Brussel. Er is geen tapbier, alleen flessenbier, en de keuze aan merken is beperkt (geen Leffe in het bijzonder, maar Carlsberg – Maar het kan veranderen i.f.v. aankoopcontracten met bier leveranciers).

De meisjes zitten in de kamer. Als u naast de bar blijft, dan om te vragen, staren ze de klant aan, knikken en wijzen naar een deur achter in het café, links van de toonbank of naar het plafond. In feite bevinden de kamers zich op de verdiepingen en zijn bereikbaar via een trap achter deze deur. Het is ook door deze deur dat de meisjes terugkeren van hun kamers na hun passen.

Als een klant wordt aangetrokken door een meisje dat in het café wacht, staat hij op. Beiden gaan dan naar de deur, gaan erdoor en daarachter vinden de onderhandelingen discreet plaats. Als de onderhandelingen succesvol zijn, is het enige wat overblijft de trap oplopen.

U kunt ook naast een meisje gaan zitten, en met haar babbelen. Geen plicht om met haar naar boven te gaan. Een aantal gasten drinken graag een koffie of twee, en dan gaan terug naar buiten.

De meisjes zijn in ongelijke aantallen, afhankelijk van het tijdstip van de dag. Sommigen zijn mooi, ook al hebben velen een nogal gewoon postuur. Deze meisjes houden al hun verdiensten voor zichzelf. Achter de deur naar de trap, betaalt u direct aan de eigenaar van het café de prijs van de kamer, ongeveer 23 euro per pas (voor de lockdown van 2020). De meeste meisjes zijn Marokkaans, Latijns-Amerikaans of Oost-Europees.

Zeker vòòr de lockdown van 2020, bedragen de kosten van een stille pas van ongeveer twintig minuten of meer in principe 50 à 55 euro, inclusief de kamer. Vòòr de lockdown, betaalde ik graag 50 Euros voor de meisje, en kon ervan genieten voor 30 à 45 minuten zonder supplement.

De omstandigheden waarin de stoeipartijen plaatsvinden zijn heel geschikt. Op de eerste verdeping is er een douche. Al de kamers zijn schoon en hebben allemaal een waterpunt. De handdoeken worden na de seks door het meisje beneden teruggegeven en worden dus maar door één klant gebruikt.

Eens terug naar beneden de trap, kunt u terug naar buiten, ofwel door de voordeur, ofwel door de achterdeur.
 
Laatst bewerkt:
Voor de lockdown een aantal keer geweest. De dames waren niet echt mijn type. Ik hield het dan maar op een (best wel heerlijk stevig) koffietje. Ben enkele malen boven geweest maar de sex was ook niet wat ik ervan verwachtte. Eerlijk, ik was meer een Fifth Avenue bezoeker, maar sinds de lockdown daar (helaas) niet meer geweest.
 
Ik wist niet dat je ook langs achter naar buiten kan. Waar kom je dan uit? De deur in de F. Bassestraat?
Een van de meisjes met wie ik boven ben geweest heeft mij de keuze voorgesteld. Maar ik heb het niet gebruikt. Ik ben nog gebeleven om nog een koffie met haar te drinken, vòòr mijn vertrek.
 
Vergelijkbaar met 't Rozenhof van Herentals, in Brussel, zijn er twee Cafés waar u iets kan drinken op een redelijke lage prijs, met de gasten en meisjes babbelen, en als u goesting hebt, naar een kamer boven gaan met de meisje van uw keuze: PUB 5th Avenue, niet ver van Noord-Station (zie beschijving in specifieke post, dd. 18 januari 2022), en "Café Le Coin" (De Hoek)., dicht van Zuid-Station. Hier is het een beschrijving van "Café Le Coin" (De Hoek).

Café Le Coin (of Studio Le Coin)
Adres: Rue Terre-Neuve / Nieuwland 175, 1000 Brussel
Telefoonnummer: 02 512 88 66


Vanaf Zuidstation, zijn er 8-10 minuten te voet.

Alle werkdagen geopend, ook op zaterdag, van 10.00 tot 19.00 uur. Op zondag is het etablissement echter alleen open van 10 tot 14 uur. (Te controleren.)

-------------------------------------------------------------------

Café of Studio Le Coin is een klein, ouderwets en discreet hotel-café in de wijk Brussel-Zuid. Het is gelegen aan de Rue Terre-Neuve / Nieuwland, een kleine straat loodrecht op de Boulevard du Midi / Zuidlaan, aan de andere kant van de boulevard dan de Avenue de Fonsny en op ongeveer dezelfde hoogte.

Rue Terre-Neuve is de straat waar Kuifje lange tijd woonde, voordat hij met kapitein Haddock naar het kasteel van Moulinsart verhuisde. In zijn albums vermeldt Hergé "rue du Labrador 26" als Kuifje's eerste woning. Het lijkt echter vast te staan dat geen enkele straat in Brussel deze naam draagt en dat de Labradorstraat in feite Rue Terre-Neuve / Nieuwland is. Anderzijds wordt in het verhaal niet gezegd of Kuifje naar "Café Le Coin" ging om betaalde relaties te hebben met jonge vrouwen. Maar het is algemeen bekend dat Kuifje, volgens de albums van Hergé, noch een liefdesleven noch een seksleven had.

Hoe dan ook, deze Studio le Coin bevindt zich op de linkerhoek van het eerste kruispunt vanaf de Zuidlaan, de Nieuwlandstraat en de Frédéric Bassestraat. Van buiten ziet het etablissement er niet veel uit. Zie foto's uit Google-Street-View door Zwarte Kat :

Bekijk bijlage 33693Bekijk bijlage 33694).

De voordeur is voorzien van een apparaat om hem van binnenuit te openen. Dus je moet bellen en wachten 3 seconden voor de buzzzzzz dat de deur opent. Duw de deur, en bent u binnen.

De klant die het café binnenkomt, bevindt zich in een zeer kleine maar intieme ruimte, waar consumenten, vaak stamgasten, hun koffie drinken. Achteraan is er een toonbank met drankjes. De drankjes zijn redelijk geprijsd voor Brussel. Er is geen tapbier, alleen flessenbier, en de keuze aan merken is beperkt (geen Leffe in het bijzonder, maar Carlsberg – Maar het kan veranderen i.f.v. aankoopcontracten met bier leveranciers).

De meisjes zitten in de kamer. Als u naast de bar blijft, dan om te vragen, staren ze de klant aan, knikken en wijzen naar een deur achter in het café, links van de toonbank of naar het plafond. In feite bevinden de kamers zich op de verdiepingen en zijn bereikbaar via een trap achter deze deur. Het is ook door deze deur dat de meisjes terugkeren van hun kamers na hun passen.

Als een klant wordt aangetrokken door een meisje dat in het café wacht, staat hij op. Beiden gaan dan naar de deur, gaan erdoor en daarachter vinden de onderhandelingen discreet plaats. Als de onderhandelingen succesvol zijn, is het enige wat overblijft de trap oplopen.

U kunt ook naast een meisje gaan zitten, en met haar babbelen. Geen plicht om met haar naar boven te gaan. Een aantal gasten drinken graag een koffie of twee, en dan gaan terug naar buiten.

De meisjes zijn in ongelijke aantallen, afhankelijk van het tijdstip van de dag. Sommigen zijn mooi, ook al hebben velen een nogal gewoon postuur. Deze meisjes houden al hun verdiensten voor zichzelf. Achter de deur naar de trap, betaalt u direct aan de eigenaar van het café de prijs van de kamer, ongeveer 23 euro per pas (voor de lockdown van 2020). De meeste meisjes zijn Marokkaans, Latijns-Amerikaans of Oost-Europees.

Zeker vòòr de lockdown van 2020, bedragen de kosten van een stille pas van ongeveer twintig minuten of meer in principe 50 à 55 euro, inclusief de kamer. Vòòr de lockdown, betaalde ik graag 50 Euros voor de meisje, en kon ervan genieten voor 30 à 45 minuten zonder supplement.

De omstandigheden waarin de stoeipartijen plaatsvinden zijn heel geschikt. Op de eerste verdeping is er een douche. Al de kamers zijn schoon en hebben allemaal een waterpunt. De handdoeken worden na de seks door het meisje beneden teruggegeven en worden dus maar door één klant gebruikt.

Eens terug naar beneden de trap, kunt u terug naar buiten, ofwel door de voordeur, ofwel door de achterdeur.
Hoe zien de kamers er uit? Zijn die een beetje aangepast qua verlichting en/of spiegels of is het eerder "basis"?
 
Hoe zien de kamers er uit? Zijn die een beetje aangepast qua verlichting en/of spiegels of is het eerder "basis"?
Basic. Ik ken enkel de grotere kamer, er is een dubbel bed en er staan twee eenpersoonszetels. Witte kale muren. Het plafondlicht kan uit voor een ietsje meer sfeerverlichting bij het bed. Echt romantisch is het niet. Wel verse lakens per klant.
Ik heb ooit binnengegluurd in een andere kamer op zelfde verdieping, maar dat zag eerder ondermaats uit. Ik weet niet hoeveel kamers er in totaal zijn.
 
Eens terug naar beneden de trap, kunt u terug naar buiten, ofwel door de voordeur, ofwel door de achterdeur.

Ik weet nu waar die achterdeur is.
Als je van de kamers de trap afdaalt tot op gelijkvloers, dan draai je 180 graden en ga je langs de trap tot in de toiletruimte. In die ruimte zie je rechts de deur naar buiten die je gewoon kan opendoen. Zo belandt je in de F. Bassestraat.
 
Iemand advies voor als je de eerste keer naar daar wilt gaan?
Bellen, binnengaan en met een onschuldig gezicht naar de bar stappen en er een drankje bestellen. Dat geeft jou een paar minuten om weer naar adem te snakken. En dan zet je je neer met je drankje op de eerste de beste vrije plaats, waarom niet net voor de toonbank (om niet doelloos gaan rond te draaien in het midden van de zaal met alle ogen op jou gericht). En als je zit heb je tijd zat om tot rust te komen en om alles en iedereen even in te scannen.
 
Op Google maps ziet het er buiten niet heel best uit, maar binnen vond ik de benedenruimte prima netjes, nieuw en schoon. Een keer was er een vriendelijke dame achter de bar en de tweede keer een norse man. Bestel een thee of koffie (thee was 3,5) en ga lekker zitten. Kijk rond en maak (eventueel) een keuze. 23 voor de kamer, 50 voor een half uur met de dame. Ik ken alleen kamer 2, die is groot, kaal, wastafel+bidet en heeft spiegels aan het hoofd van het tweepersoonsbed en ernaast. Functioneel; ik kwam er niet voor sfeer maar voor seks.
Ik was er 2 keer in de ochtend en beide keren was er keuze uit 2 oudere dames (45-55), 1 jongere BBW (30) en 1 jong ogende Roemeense (36).
 
Ik was onlangs nog vlug even in Le Coin voor een koffietje. Er waren een kleine tiental dames aanwezig. Twee daarvan kwamen in aanmerking om mee te kameren, maar ik had helaas geen tijd. Ik ken de namen niet van de dames, daarvoor kom ik er te weinig.
Er zat daar ook een iets oudere dame, niet mijn type, die mij hardnekkig bleef aanstaren met een geforceerde lach waar ik niet van kon genieten.
 
Aagezien mijn ervaring in 5th Avenue zo tegenviel (met een blone roemeense) probeerde ik het vandaag in Le Coin. Er zaten een 5-tal dames die zoals gebruikelijk naar mijn mening te oud, te dik of niet mooi vond. De enige die misschien een kans maakte zat gedurende 30 minuten op haar smartphone te tokkelen zonder ook maar een keer in de zaal te kijken. Ze was ook warm aangekleed en ik kon haar lichaam dan ook niet goed inschatten. Mijn koffietje was uit en ze zat met haar neus nog steeds in haar smartphone. Ben dan maar vertrokken.
 
Misschien was dat Alena wel... Je had 'r ook aan kunnen spreken, kijken hoe ze reageert.
Klopt. Je hebt een mooie recensie over haar geschreven. Maar als een dame op een half uur tijd niet de moeite doet om een klant binnen te halen, geen blik, leen lachje, dan ben ik niet al te gemotiveerd...
Ik verkies wel slanke dames, en ik vond haar wat te stevig gebouwd. Misschien heb ik het verkeerd.
In Le Coin heb ik helaas nooit een slanke dames zien zitten. Dan probeer ik wel eens iets wat erbij aanleunt.
Ik dacht eventjes dat ik een tijdje geleden mogelijk met haar reeds gekamerd had -zie mijn verslagje hier- maar het moet niet dezelfde zijn denk ik.
 
Enkele dagen gelden was ik er nogmaals. Wel een goed aantal dames, maar niemand die mij kan verleiden.
Al lange tijd Particia (Patty) niet meer gezien. Weet iemand of zij er nog werkt?
 
Enkele dagen gelden was ik er nogmaals. Wel een goed aantal dames, maar niemand die mij kan verleiden.
Al lange tijd Particia (Patty) niet meer gezien. Weet iemand of zij er nog werkt?
Doremi,

Ik ben gisteren langs geweest en heb een avontuurtje met Patricia (Venezolaans) gehad. Is het deze dame die je bedoeld?
 
Terug
Bovenaan Onderaan