Recensie Camila, Arnhem (voorheen Zaandam, Bergen op Zoom, Lelystad, Utrecht, Vlaardingen, Breda)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jordyv

Wandelaar
44
02/11/21
47
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/4605988-camila
Totale kosten (in euro)
100
Waardeloze dame. Ze is zeker de dame van de foto's, zeer mooi. Dat is het enige positieve. Je mag helemaal niks, niet zoenen, niet likken en nergens aan komen. Ik heb daar over geklaagd , dan moest ik een uur boeken dan zou het helemaal geweldig zijn. Jaja. Neuken was op zich wel ok omdat ze zo lekker is. Half uur zeker niet vol gemaakt. Toen ik daarover klaagde zou ik nog wel een massage krijgen. Dit werd eerst even aan de Pooister gemeld, maw die moest even op de hoogte gesteld worden dat het afwerkkwartiertje even uitliep. Vervolgens werd ik nog een paar minuten geaaid. oplichting.
 
Ik ben 2 x bij haar geweest oh man weet niet wat mij over kwam de eerste keer ze kan zo lekker pijpen, ze kijk ook zo geil die body van der. Tweede keer begon ze mij bij de ingang al te pijpen toen ik voelde dat ik niet meer vol hield ging ze tegen de tafel leunen, daar heb ik haar lekker vol gespoten!! Ik zeg altijd de klik is niet met iedereen. Dat geldt ook voor hun merk ik vaak.
 
Echt een heerlijke vrouw, 1 fantastisch uur met haar door gemaakt.Man toen ik haar likte kwam ze klaar en spoot recht in me mondje. Toen ze bovenop me paal zat ging ze tekeer als een stier en. Ik zag haar geile tatoage op haar kutje en me paal werd alleen maar harder. Ze kwam weer klaar en spoot me weer helemaal onder. Heren ik kan jullie vertellen dat deze dame elke euro waard was. Ze is iedere afspraak nagekomen en de klik was geweldig. In het echt is ze nog mooier dan op de foto. 1000% ga ik weer terug naar haar voor een geile date.
 
Echt een heerlijke vrouw, 1 fantastisch uur met haar door gemaakt.Man toen ik haar likte kwam ze klaar en spoot recht in me mondje. Toen ze bovenop me paal zat ging ze tekeer als een stier en. Ik zag haar geile tatoage op haar kutje en me paal werd alleen maar harder. Ze kwam weer klaar en spoot me weer helemaal onder. Heren ik kan jullie vertellen dat deze dame elke euro waard was. Ze is iedere afspraak nagekomen en de klik was geweldig. In het echt is ze nog mooier dan op de foto. 1000% ga ik weer terug naar haar voor een geile date.
Die tatoeage is idd geil. Een Rolling Stones tong. De mijne mocht er helaas niet bij. Maar goed Befmen had een uur geboekt dan mag dat haha.
 
Ik ben hier ook eens langs geweest, was eigenlijk al voor de topic starter maar was er nog niet aan toegekomen om een recensie te maken. Ik kan mezelf helemaal aansluiten bij het verhaal van Jordy. Het is niet veel, de dame vind het onplezierig als je haar aanraakt of haar tepels zuigt, beffen, vingeren. Het liefst heeft ze dat je zo snel mogelijk klaarkomt en dan weer opzout. Ze heeft wel een lekker lijf en leuk koppie maar daar blijft het dan ook bij. Ik heb het uiteindelijk afgemaakt in missionaris houding en daarna maar weer vertrokken maar dit is er eentje waar ik zeker niet nog een keer langs ga. Voor dat geld kun je veel meer plezier hebben bij dames die er wel zin in hebben.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/4605988-camila#overview
Totale kosten (in euro)
100
Ik ben ook bij Camila geweest.
Mooie dame om te zien en precies zoals op de foto's. Klein, maar met een goede, stevige kont en een goed stel tieten. Ze was wat onrustig in haar doen, maar ja, kan gebeuren denk ik dan tot ik overal wat rookgerei zag liggen. En ik maar denken dat je daar rustig van zou worden.... Enfin, eerst even opfrissen waarbij ze mijn pik en ballen lekker waste. Daarna heeft ze me zittend op de rand van het bed lekker gepijpt. In eerste instantie wilde ze dat met condoom doen, maar toen ik daar iets van zei deed ze het toch maar zonder condoom. Pijpen deed ze prima. Afwisselend met tong en goed diep tot onder aan de basis. Daarna wilde ze al snel neuken, maar ik ben van de Partij Voor Het Beffen dus zo kom je niet van zomaar van me af. Ze twijfelde even, maar liet me mijn gang gaan. Vingeren mocht niet, maar uitgebreid beffen vond ze stiekum toch wel lekker en ze werd er ook best wel hitsig van. Uiteindelijk kreeg ze haar zin en kroop ze bovenop mij en hebben we een aantal standjes afgewisseld waarbij doggy haar favorietje was. Omdat ze best wel hyper was ging het best heftig allemaal. Vond het wel geil eigenlijk, maar het had ook wel een raar randje.

Beetje vreemd, maar best lekker. Met blauwe ballen weer in de auto gestapt.
 
Recent ook een bezoekje gebracht aan deze Camilla in Arnhem. Veel van de bovenstaande reacties kan ik beamen.
De foto's zijn gedateerd, dat viel iets tegen, ze is voller en redelijk klein met een Latina kont en stevige tieten.
Ze was wel redelijk enthousiast en deed niet slecht mee aan het spelletje.
Ze ontving in sexy outfit ineen ietswat chaotische huiskamer.
Een Latina muziekje via een beamer op de muur.. De financiële zaken voor één uurtje afgehandeld en daarna lekker liggen flikflooien.
Het leukste moment was dat ik net op tijd aar beneden keek toen ze echt een flinke straal sproeide en gelukkig niet tegen mij aan 🤣
Het kwam mij een beetje fake squirt over maar het laken was wel flink nat.
Ik vond het een 7.5
Ik heb veel slechtere gehad.
Herhalingsgevaar is 0.0
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan