Recensie Camila, Carpe Diem Boxtel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piet_Paraat

Newbie
3
31/01/26
1
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/camila
Totale kosten (in euro)
200
Carpe Diem is een prima massagesalon. In zowel de vestigingen in Boxtel en als die in Oss heb ik mezelf regelmatig laten verwennen.
Doordat mijn favoriete masseuses al een tijdje niet meer beschikbaar waren heb ik gekozen voor een dam waar ik niet bekend mee was. Mijn oog was gevallen op Camila, een lange slanke lange blondine. De recensies op de site waren lovend. Iets wat je bij nader inzien bij deze massagesalon met een korreltje zout moet nemen aangezien er alleen maar recensies van 4 en 5 sterren op staan. Geen enkel bericht met maar ook een enkel puntje van kritiek. Ik heb dan ook sterk het idee dat kritische recensies niet geplaatst of verwijderd worden. Maar goed, zelf heb ik al genoeg prettige ervaringen gehad in deze salon.

Ik had dus gekozen voor Camila. Normaal neem ik 2 uur met een dame maar omdat ik Camila nog niet kende heb ik genoegen genomen met slechts 1 uur Unique Tantra, kosten €150 dus niet echt een koopje maar normaliter de moeite waard. Het bleek een grote teleurstelling te worden.
Het begon met dat de dame 20 minuten te laat was. Daar kan ik nog inkomen, een massage kan uitlopen. Je wil zelf ook niet dat je een klokkijker hebt en je de kamer uitgewerkt wordt. Ik werd door de gastvrouw naar een kamer begeleid en een paar minuten later kwam Camila binnen. Ik kreeg meteen het gevoel dat de foto's op de site niet echt recent waren of wellicht van een andere dame. Zo slank als op de foto's was ze zeker niet meer. Niet dat ze dik was maar er zaten wel wat extra kilos aan. Maar nog steeds een prima lichaam maar niet wat ik verwacht had. Ze stelde zichzelf voor en gaf me een heel slap handje. Op dat moment had ik meteen al het gevoel dat deze dame er geen zin in had. Even snel gedoucht en toen kwam het aanbod voor "extra" handelingen. PMC voor €50 of intiem voor €100. Met mijn stom gezicht voor PMC gegaan.
Over naar de massage. Die was erg mager en zeer amateuristisch zonder enige kracht of gevoel. Het stimuleren van de erogene zone bestond uit enkele malen voor hooguit 3 seconden de ballen te strelen. Elke keer zo kort zodat het geen enkele keer tot een erectie kwam. Slechts 3 keer was er een body-to-body contact en heb ik enkel haar borsten over mijn rug gevoeld. Zeker geen body-to-body! Normaal lig ik met een stijve van jewelste op mijn buik maar nu kwam er geen enkele reactie.
Toen was het moment daar, na ruim een half uur mocht ik omdraaien. Dus ik dacht nu komt het wel als ik haar lichaam kan zien. Wederom werd dit een teleurstelling want mevrouw pakte meteen een condoom en probeerde deze om mijn slappe penis te doen. Ook het pijpen was ondermaats, een enkele keer in de mond genomen maar voornamelijk bestond het uit het aanraken van mijn eikel met het puntje van haar tong. Door haar positie op haar knieën en ellebogen was er van haar lichaam ook helemaal niets te zien. Dus ook helemaal niets meer om opgewonden van te worden. Ik heb in dat uur ook alleen maar een glimp van haar borsten gehad en haar poes heb ik niet eens gezien of gevoeld op mijn lichaam. Een body-to-body op mijn voorkant werd ook niet gedaan. Omdat het pijpen zo ondermaats was en er geen reactie kwam is ze over gegaan op het aftrekken. Wetende dat dit ook niets uit ging halen had ik het zelf maar overgenomen.
Uiteindelijk na 45 (ipv 60 minuten) waren we klaar. Ze kleedde zichzelf aan met haar rug naar mij toe en ik kon weer vertrekken. €200 en een illusie armer. Het was een domper van jewelste. De massage was ondermaats, de tantra was ver te zoeken. De enkele woorden die ze tegen me heeft gezegd gingen over de extra's in zeer gebrekkig nederlands. Daarna heeft ze geen enkel woord meer gesproken. Totaal geen interesse, strikt zakelijk en zonder enige passie.

Nu kan ik me heel goed voorstellen dat je als dame denkt van met deze man kan ik het niet, dat kan ik me voorstellen want ik ben ook geen Brad Pitt. Maar dan kun je dat beter gewoon zeggen. Desnoods met een smoesje. Dan kan ik altijd nog voor een andere dame gaan die er wel de moeite in wil steken.

Ik heb uiteindelijk nog een mail naar CD gestuurd met mijn ongenoegen maar daar heb ik niets meer op gehoord. Jammer want het is een prima salon.
Helaas is deze dame voor mij een grote teleurstelling gebleken. De positieve recensies op de site van CD herkende ik me ook niet echt in. Op alle vlakken scoorde deze dame bij mij een onvoldoende. Hopelijk is dit niet haar standaard manier van werken want dan gaan er vele mannen teleurgesteld worden.

Terug
Bovenaan Onderaan