Recensie Camila, Dendermonde 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
09/08/22
6
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/camila-naughty-kitten.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Privè in dendermonde moet je vermijden!

Ze zij enkel uit op geld

Ik kwam aan in de xxxxxxxxxxxx. Ik ging naar boven en er kwamen 2 dames met mij mee. Ik had maar met 1 iemand gesproken. En zij was er niet bij (nic)

Ze vroeg aan mij 250 euro omdat ze met 2 waren maar ik heb geweigerd en gezegd ik kom voor nic en zij zeiden ok. Er kwam iemand af en zij stelde zich voor als camila.

Dus ja ze begon me te pijpen maar intiem was heel slecht ze had geen zin. Fake gekreun en na 10 minuten stopte ze en begon mij af te trekken.

Heele slechte ervaring gewoon vermijden dendermonde
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Standaard zinnetje voor alle nieuwe hier vermoedelijk, maar nieuw op de website, niet in het wandelen. :)
Ik ben zelf van Dendermonde, en was zeer terughoudend om ooit iets te bezoeken in Dendermonde zelf... Op een bepaald moment toch een spaans achtige dame aan telefoon gehad, afspreken telefonisch ging niet, ze moest alles vertalen in translate, dus alles via berichten moeten regelen.
Stoute schoenen aangetrokken en naar de xxxxxxxxxxx gegaan...

Advertentie is niet meer terug te vinden, nummer heb ik hier wel nog staan moest iemand verifiering wensen...

In elk geval, meisje was jong, rond de 24 denk ik, en zeer mooi van lichaam. Helaas geen woord engels, en alles via translate...
Beurt was ook gewoon Ok, maar ik had het toen nodig... (Ergens Maart 2022 overigens)

Denk dat je wat geluk moet hebben wie je daar treft... De woning is een eigenaar die de kamers per dag verhuurt aan diverse meiden... Toen ik er was waren er 3 kamers verhuurd aan zelfde organisatie lijkt me... Ben zelf zeer sceptisch want nadien ook niet meer terug gegaan, omdat de advertenties uit Dendermonde niet altijd betrouwbaar klinken...

Ik probeer in de toekomst wat meer reviews te pennen! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan