Recensie Camila, Emma’s Angels, Kontich 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beffer2025

Wandelaar
80
30/06/25
84
21
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels-airco-in-de-kamers.html
Totale kosten (in euro)
120
Na een uurtje in mineur bij Naomi gingen we voor Camila. Was beter naar huis gegaan.

Na betaling zei Camila tegen Jenny, alsof ik er niet bij was, "heb je hem verteld dat ik nooit tongzoen?".

Deze 26-jarige Colombiaanse is klein van gestalte, speciaal gezicht (Aziatische invloed?), natuurlijk haar, strak lichaam, fake borsten en vermoedelijk een gekochte kont.

Op de kamer meteen wat irritatie, zal zelf niet zo vrolijk zijn geweest maar haar dominantie en betweterigheid hielpen niet, ze wou ook niet mee naar de badkamer. Moeten aandringen dat ze zich tenminste intiem waste.

Op het 🛌 gaan liggen en haar lang laten pijpen. Ze kijkt je constant aan. Maar na tien minuten eentonig zuigen bleef mijne papito slap. Heb iets meer beleving nodig.

Gekozen om haar eerst te beffen. Kreunde, streelde en bewoog met haar bekken. Na tien minuten vroeg ze of het zo voldoende voor mij was?!?! Oké, dat was al zeer lang geleden. Dacht erover om op te stappen maar koos om passief op het bed te gaan liggen. Toch maar mijn alias aanpassen?
Later gaf ze aan meer te genieten van penetratie.

Pijpbeurt 2 met eerst knuffelen en zoenen. Meer variatie en met een lekker natte tong op het scrotum en de schacht. Liet ze lang doorgaan. Werken meisje! Oké, zo gaat er iets omhoog. Penetratie ging ik haar niet geven dus trok mezelf af op haar borsten.

Massage gekregen met haar bodylotion. Trok op niet veel maar plots waren we volop aan het praten en de vredespijp aan het roken. Ging maar door tot ze doorhad dat we een kwartier over tijd waren.

Ze liet nog weten al vaker in clubs te hebben gewerkt. Waar en onder welke naam wou ze niet kwijt. Vreemd.

Volledig representatief deze recensie? Waarschijnlijk niet, de aanloop was allesbehalve ideaal, maar kan echt niets anders schrijven.

Herhalingsgevaar? Ja, …als alle andere dames in Vlaanderen bezet zijn.

Bad day in Kontich.

ps: Angel was niet meer aanwezig en Candy was al verwacht maar laat op zich wachten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan