WHEM Camila mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haar RL advertentie lijkt vooral over massage te gaan, maar dit lijkt ze aan te bieden: intiem, massage, kussen zonder tong, pmc of pzc voor 20 extra en mogelijkheid om te douche. Dit alles voor 1u 130€, 45 min 100€, 30 min 70€, 15min 50€
 
Dit is een van de "rondtrekkende" dames. (Ha! Woordspeling 😅)
Ben hier ongeveer een jaar geleden 1x in Mechelen bij gepasseerd. Ik herinner me dat ze super lief was, maar wel iets molliger als op de foto's en ze sprak enkel Spaans. Maar ja, iedereen begrijpt de taal van de liefde he.
Het stoorde me niet in elk geval.
Ze ontving toen (samen met andere dames) in een appartement boven een boekenwinkel in de O-l-Vrouwestraat.
Ik kreeg zelfs een sketchy sms met een link naar een video met wegaanwijzingen. Bizar, maar efficiënt!
Na het nodige financiële te regelen mocht ik een douche nemen waarbij ze zich ging opfrissen. Gekozen voor een half uurtje. Hebben eerst wat gepraat, nadien op bed gaan liggen waar ze een massage gaf met veel olie.
Geilt je zo al een beetje op om je nadien te laten draaien. Dan wat kusjes, condoompje erover en een middelmatige doch goede pijpbeurt.
Nadien stevige neukbeurt. Geil om ze je te horen aanmoedigen in het Spaans.
Toen ze voelde dat ik bijna ging komen heeft ze me (in missionaris) stevig bij mijn billen vast genomen, met haar benen rondom mij. Wss zodat ik niet zou kunnen terug trekken, maar het zorgde er wel voor dat ik diep in haar kwam (mc).
Hebben nadien samen gedoucht.
Al bij al een goede date gehad voor € 90 (als ik me goed herinner?)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan