WHEM Camila, Mortsel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wil ik ook wel weten. Ze zit nu wel in Limburg.
Ze is volgens mij niet de Camila in Mortsel (zie link)
Ik heb haar deze week bezocht in Mortsel aan de Krijgsbaan. Het afspreken met haar ging verrassend vlot in het Engels. Aangezien ik ze voor de eerste keer zag, neem ik steeds maar 30min. Ik was blij met mijn keuze. Ze ontvangt in een ouder appartement. Basis behoefte zijn wel OK, maar het was ook niet super proper. Ze opende de deur met een vriendelijke lach en een kus op de mond.
Het was rond middernacht, dus ik wou me eerst opfrissen met een douche. Dat was geen probleem.
Eenmaal aan het bed, begon ze me rustig te pijpen. Wel goed aan een gezapig tempo. Toen hij hard was, wou de direct al sex maar ik wou eerst haar poesje eens proeven. Dat liet ze toe. Ik was maar 1 minuut bezig en ze zei in het Spaans dat ze het niet leuk vond. Ik had een lichte stoppelbaard wat haar irriteerde. Toen ging ze me terug pijpen , maar er was een 'vertrouwensbreuk' en mijn Willy reageert daar op. Ze had terug werk om hem op sterkte te krijgen. Toen deed ze een gebaar of ik gesnoven had (drugs). Raar vond ik dit.
De communicatie liep niet vlot. Ik had vlot in het Engels afgesproken, maar op de kamer verstond maar een klein beetje Engels maar sprak geen woord Engels.
Dan ging ze klaar liggen in missio houding en deed ze glijmiddel aan haar poesje. Ik mocht haar dan wat vingeren (niet te diep) terwijl ik mezelf op sterkte bracht. De condoom had ik al aan. Eénmaal op sterkte, vroeg ik voor doggy omdat ik dit wel leuk vind. Hier heb ik zowel hard als zacht kunnen stoten. Af en toe liet ze blijken dat ze het wel leuk vond. Toen ik bijna klaar kwam, vroeg ik om in haar mond te komen. Ik verstond van wel, zij blijkbaar niet. Dan maar in mijn hand en wat op haar buik en op het bed. Ze maakte zich snel uit de voeten om het op te kuisen.
Ik dacht, geen GFE, dus heb ik mezelf maar snel aangekleed. Toen ik op mijn klok keek, was ik wel ongeveer 30' binnen.
Ze gaf me nog een zoen en ik ben vertrokken.

Haar foto's zijn wel echt, hoewel haar gezicht is gefotoshopped (gladder gezicht). Ze heeft haar lippen nog extra laten opspuiten. Op zich heeft ze wel een lekker lichaam. Maar het voelde voor mij als de zoveelste klant.
Geen herhalingsgevaar voor mij.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan