Recensie Camila new Kortrijk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Extra Life

Newbie
20
26/12/22
20
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/camila-new-17.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Camila new zou ik omschrijven als een vriendelijke en zeer verzorgde dame. Camila new mist echter heel veel ervaring, ik zou durven zeggen pas in het vak. Onze afspraak was om 19.30 uur, doch daagde de dame op het afgesproken adres pas op even voor 20 uur. Camila New is een vriendelijke dame, die echter als moedertaal Spaans heeft en wat noties Engels spreekt, daarom gebruikt ze vaak haar GSM als vertaaloptie. Na een vriendelijke ontvangst werd ik j meegenomen richting slaapkamer op de tweede verdieping. Beiden ons ontdaan van kledij en Camila new vroeg me op de rand van het bed te gaan zitten. Eens dit gedaan nam ze mijn soldaat in haar mond en begon me voorzichtig te pijpen. Na enkele minuten greep ze reeds naar een condoom om mijn stijve vriend in te pakken. Daarna volgden enkele stuntelige taferelen van Camila new. Ze wou namelijk bovenop mij komen zitten om mijn stijve paal te berijden, maar de pogingen die ze ondernam waren zo stuntelig dat ik haar voorstelde dat zij beter in bed ging liggen, zodat ik haar kon penetreren. Toen mijn stijve paal in haar vagina gleed kreunde ze zacht. Zoenen of tongzoenen wil Camila echter niet, wat heel spijtig is. Haar borsten daar in tegen zien er goed uit en kon ik naar hartenlust strelen en zoenen. De sex zou ik eerder matig noemen, ik heb al betere partijen gehad. Ongetwijfeld haar leeftijd, 21 jaar, heeft daar alles mee te maken. Nadat ik klaar was gekomen nog wat naast elkaar op bed gelegen en pas toen ik haar vroeg of ze nog eens met haar hand mijn stijve soldaat wilde laten spuiten, ging ze daarop in. Camila ziet er goed uit, is vriendelijk, maar mist heel wat ervaring. Het was een aangename ontmoeten, maar daar wil ik het ook bij houden. Mijn bezoek aan Camila, was naar mijn eigen mening zijn 150 euro niet waard. Ik denk niet dat ik nog terug zal gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan