Recensie Camilla, Leiden privé, Leiden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gorgeous George

Wandelaar
57
21/10/21
142
15
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/camilla/
Totale kosten (in euro)
80
Gisteren voor het eerst bij Leiden privé geweest.

Vind het een mooie club, met in mijn geval een vriendelijke gastvrouw.

Uit de beschikbare dames Camilla gekozen op haar grote natuurlijke borsten.

Had een superfijne menselijke klik met Camilla, wat het feit dat het spannende gedeelte 'ok' was een gedeelte compenseerde.

Ze gebruikt haar borsten goed in het voorspel, hoewel het bij vlagen wat eentoning was.

Ze heeft een buikje, wat op de foto's erg goed verhuld wordt, het stoort mij totaal niet (voor mij hoort het bij haar lijf) maar zij lijkt het zelf wel vervelend te vinden.

Uiteindelijk een voldoende ervaring, maar geen herhalingsgevaar.

Voor wie een leuke invalshoek wil hebben: Camilla is Valencia (voetbal) supporter.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Afgelopen weekend voor het eerst in Leiden geweest, volgens de gastvrouw was Camilla nog als enige beschikbaar. Toen zij zich kwam voorstellen twijfelde ik hoe lang ik zou blijven, uiteindelijk gekozen voor een uurtje.

Eenmaal op de kamer friste ze zich nog even op onder de douche en daarna kon ik mijzelf opfrissen. Ze heeft inderdaad een buikje wat op de foto's niet te zien is, maar voor mij niet storend, ze heeft verder een gladde en zachte huid.

Na het douchen begonnen we langzaam op bed. Net als genoemd door #1 maakte ze gretig gebruik van haar grote borsten bij het voorspel, dat was fijn. Het voelde fijn en niets voelde gehaast of routinematig. Ze liet alles aan mij over, wanneer gepijpt zou worden, wanneer we wisselen van standje.

Dat uur vloog uiteindelijk voorbij, Camilla was erg vriendelijk, rustig en niet overdreven met 'schatje' of 'liefje' na iedere zin. Als ik een rustig avondje zou willen dan is Camilla voor mij wel iemand waarbij ik terug zou komen. Dank je wel!

Terug
Bovenaan Onderaan