Recensie Camilla, Leuven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kieken

Wandelaar
75
10/05/23
80
26
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/camila-sweet.html
Totale kosten (in euro)
100
Vanavond een bezoekje gebracht aan Camilla.
Camilla ontvangt me in een ongezellig kamertje zonder ramen. Net plaats genoeg voor een bed en een piepklein nachttafeltje.
Camilla zelf is een jong, slank Braziliaans poppetje. Volgens haar advertentie is ze 26 jaar, maar ze ziet er jonger uit. Ze ziet er ook jonger uit dan de foto's op haar advertentie. Haar Engels is vrij basic. Daardoor is de klik wat moeilijker.
Haar borsten zijn fake en hard.
Tongzoenen is zeer beperkt, pijpen is met condoom. Ze pijpt met overtuiging en ook wel deep, maar door het te dikke condoom is het gevoel niet super. Daardoor is ook het neuken voor mij geen hoogvlieger. Het blijft natuurlijk een zalig zicht wannner ik haar doggy aan mijn degen rijg ;)
Conclusie: mooi poppetje, vriendelijk ook, maar geen echte klik en dus ook geen herhalingsgevaar voor mij.

Ik kan bovenstaande bijtreden. Heb ze jaren geleden ( ze duikt nu terug op ) ook eens bezocht in het Leuvense ( toen wel op een normaal appartement 😁 )

Ze verstond toen ook al bitter weinig Engels, maar ik vond ze wel knap.

Haar anal skills waren echter beperkt - naar wat ik me kan herinneren.

Knap en vriendelijk, en fijn om zo eentje is gehad te hebben, maar mijn bezoek was maar éénmalig wegens - zoals hierboven - geen "klik"

Terug
Bovenaan Onderaan