Recensie Camille Occasionnelle, Elsene 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VerStappen

Wandelaar
34
13/03/23
35
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/camille-occasionnelle.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor je met deze dame een afspraak kan maken moet je eerst een duidelijk geschreven voorstelling per SMS doen, en dit 's morgens. Allicht om ongemotiveerde afsprekers af te schrikken. Deze dame is inderdaad, zoals ze beweert, "occasionnelle".

In haar buurt is het 's avonds makkelijk parkeren. Ze ontvangt bij haar thuis in een zeer mooi en proper interieur. Er is een mooie badkamer aanwezig om je te douchen. Mensen met kattenallergie blijven er beter weg: er lopen een paar exemplaren rond.

Ze is een vriendelijke en sociale dame met Frans als moedertaal. Qua ontvangst en social time is het dus tip-top in orde. Qua lichaamsbouw is ze een BBW, en in grotere mate dan haar foto's laten uitschijnen. Ik had niet helemaal stilgestaan bij de opgegeven lichaamsafmetingen in het profiel en was hier toch even door verrast (eigen schuld). Ze heeft een mooi gezicht.

Het uur zelf was opgebouwd als een massage met intiem hoogtepunt. Dit doet ze zeer goed, een van de beste die ik al ooit kreeg. Ze slooft zich uit om je een sensuele ervaring te geven. Achteraf kon ik er een zeer aangenaam gesprek mee voeren ook.

Al bij al krijg je een top-service. BBW-liefhebbers zullen in haar een parel vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan