- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.privehuisdreamgirls.nl/cammy
- Totale kosten (in euro)
- 90
Bij deze gezellige club al meerdere malen geweest en altijd een leuke date gehad. Alleen deze keer. Dit was de eerste keer dat ik de enige was vroeg in de middag binnen stapte. Ik kwam eigenlijk voor Layla maar weet uit ervaring dat deze mooie dame moeilijk is te boeken. Maar goed nog meer mooie dames die zich voor kwamen stellen.
Layla zat in een hoekje en riep gelijk aan de bar dame dat ze een afspraak had.
Dus gekozen voor Cammy voor een half uur. Een mooie slanke strakke dame met mooi lang zwart haar. Ze is Duits maar ik denk zelf dat ze een Oost-Blokker is en dat was gelijk te merken.
Totaal geen warmte of interactie. Bloedmooi en kil. Beffen liet ze maar even toe maar was ze niet echt van gediend. Dan maar gelijk het condoom er om en pijpen. Dat kan ze best goed. Maar de toon was al gezet en de sfeer was al verziekt en het werd niets meer. Na 20 min de kamer verlaten. Layla zat er nog op haar afspraak te wachten. Ik had liever met haar naar de kamer gegaan. Maar ik was zeker niet knap genoeg.
Layla zat in een hoekje en riep gelijk aan de bar dame dat ze een afspraak had.
Dus gekozen voor Cammy voor een half uur. Een mooie slanke strakke dame met mooi lang zwart haar. Ze is Duits maar ik denk zelf dat ze een Oost-Blokker is en dat was gelijk te merken.
Totaal geen warmte of interactie. Bloedmooi en kil. Beffen liet ze maar even toe maar was ze niet echt van gediend. Dan maar gelijk het condoom er om en pijpen. Dat kan ze best goed. Maar de toon was al gezet en de sfeer was al verziekt en het werd niets meer. Na 20 min de kamer verlaten. Layla zat er nog op haar afspraak te wachten. Ik had liever met haar naar de kamer gegaan. Maar ik was zeker niet knap genoeg.