Aantal maanden geleden bij deze dame in Maarssen geweest. Afspraak was snel gemaakt.
Ontvangt in een appartement wat vrij lastig te vinden is. Maar appartement is top. Grote slaap kamer met directe toegang tot douche.
Bij binnenkomst gelijk samen onder de douche. Waar we gelijk elkaars lichaam begonnen te verkennen.
Had aangegeven dat de druk er eerst even af moest en dan ik pijpend wilde komen. Dus staand voor het bed met haar voor me zodat ik goed zich had op haar prachtige lichaam. Ze gaf me
Massage olie zodat ik haar billen en borsten helemaal in kon olieeen en vingeren terwijl ze me pijpte.
Daarna massage, geen handschoentjes bij mij.
Voor de tweede ronde meerdere standjes anaal gedaan. Viel eerlijk gezegd beetje tegen.
Na een tijdje toch maar normaal geneukt. Dat beviel een stuk beter. Kutje was strakker dan het andere gaatje

. Als laatste heeft ze me klaar gereden waarbij ze haar goed getrainde benen inzette. Erg lekker.
Na afloop nog even douchen.
Lieve dame waar je ook aardig mee kan kletsen in het Engels Spaans en Portugees. Absoluut geen tijdsdruk. Was volgens mij anderhalf uur binnen.
ze vroeg me naderhand om m'n nummer, wat ik heb afgewezen. Voelde me wel bezwaard omdat het een erg aardige dame was. Voelde toch als een beetje een ellendig einde. Maarja wie niet waagt wie niet wint
Ik kom zeker terug