WHEM Candice, priveontvangst, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik bezoek haar vaak ik breng een cadeau voor haar we kussen elkaar we hebben al vertrouwen ze ziet eruit als een echte vrouw ontvang me altijd in mooie lengery en hakken heel schoon en geef om me we praten knuffel en ze wordt altijd hard haar enorme pennis voor mij we zuigen elkaar en we neuken elkaar ze heeft nooit haast ze respecteert altijd de tijd is erg stil en attente dame
 
Wat mij direct opvalt zijn de foto's, 15 stuks en allemaal op een andere locatie, alarmbel 1. Tekst te kort en na 2,5 regel plots afgebroken, alarmbel 2. En 'zij' adverteert al een tijdje, om te zien een plaatje maar niet een review ( dat onzinverhaal van Vanpool veeg ik me reet mee af )? Alarmbel 3 en tevens de grootste. Dit stinkt aan alle kanten.
 
Staat al geruime tijd online voor zover ik heb gezien - afgelopen jaar een tijd wel, dan een tijd niet. Locatie verandert ook doorgaans. Maar er zijn maar geen ervaringen te vinden, geen filmpjes, niks.

Enige 'review' is VanPool, die heeft een andere 'review' die ook doet vermoeden dat het allemaal fake is. Dus; pure oplichterij, of bestaat ze wel echt (maar is het alsnog een oplichter..?)
 
Staat al geruime tijd online voor zover ik heb gezien - afgelopen jaar een tijd wel, dan een tijd niet. Locatie verandert ook doorgaans. Maar er zijn maar geen ervaringen te vinden, geen filmpjes, niks.
Op Shemale Wiki heet ze Sasha Velour AKA Barbye. Veel positieve reacties, vooral Malta en Nederland.


Doe er je voordeel mee.
 

Hier vind ik haar (?) onder dezelfde naam, maar een ietwat ander gezicht. Al zie ik hetzelfde gezicht wel bij de reviews op shemalewiki. Oude foto's? Ik weet niet zo goed wat ik er van moet maken.
 

Hier vind ik haar (?) onder dezelfde naam, maar een ietwat ander gezicht. Al zie ik hetzelfde gezicht wel bij de reviews op shemalewiki. Oude foto's? Ik weet niet zo goed wat ik er van moet maken.
dit is heel iemand anders. Ik denk dat ze op die shemalewiki gewoon twee advertenties door elkaar hebben gehaald.
 
Nou ik zie de gelijkenissen wel tussen de twee dames, meer vooral de borsten. Beide zelfde lengte 180/181. Beide Russisch en beide hebben dezelfde grootte paal. Kwa gezicht zie ik alleen een gelijkenis tussen Sasha en de wat oudere foto's. Misschien zijn we inmiddels heel wat operaties en photoshop technologie verder.

Dat gezegd durf ik met zekerheid wel te zeggen dat het een faker is. Meerdere malen geprobeerd af te spreken. Maand na maand te appen om te vragen of dame beschikbaar is. Soms antwoord, soms niet. Dus geprobeerd alleen zodra ad net vernieuwd is. Afspraak kunnen maken doordeweeks op een vast tijdstip. Stuurde me naar een buurt in Amsterdam en dan laat niets meer van haar horen. Andere nummer gepakt. Weer geprobeerd. Vraagt naar foto, maakt afspraak met je, stuurt je naar een buurt en laat niets meer van haar horen.

Ik heb het opgegeven. Die foto's op kinky van haar zien er zo goed uit dat het degelijk te mooi lijkt om waar te zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan