Recensie Candy, Arnhem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aeolus79

Wandelaar
61
11/01/23
31
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/candy-lekker-latina_8118216
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer bij deze dame geweest. Ik had gezocht naar recenties, maar kon niets vinden.
Ik had gisteren met haar contact gezocht en gevraagd of ik de volgende dag om 0900 terecht kon. Dat was goed.
De volgende ochtend had ik nogmaals contact gezocht om de date t bevestigen, maar toen gaf ze aan dat ze om 10.00 pas beschikbaar zou zijn. Jammer, maar dat is niet anders.
Toe ik op de afgesproken tijd in de straat was en haar vroeg naar het huisnummer appte ze: 10 minutes. Ik begon al twijfels te krijgen, maar besloot nog een blokje om te lopen.
Na 5 minuten stuurde ze me inderdaad het huisnummer en de mededeling dat ik no een paar minuten moest wachten. Even later kwam ze aanlopen met een 'collega' van haar. Ze hadden boodschappen gedaan. Ik mocht meelopen naar boven
5 minuten later en al onze kleren minder kon het pijpfestijn beginnen. Ze is een ware pijpkunstenares en kent alle plekjes goed. Ze pijpte me afwisselend langzaam e snel, maar ook diep, zodat pikkemans helemaal tegen haar huigje aanzat. Ik vroeg haar ook mijn ballen niet t e vergeten, en na eerst wat aarzeling, bleven ook die niet onverdeeld. Het was weer fantastisch om eens lekker professioneel afgezogen te worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan