Recensie Candy, Karin's Home, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rondwandelaar

Meubelstuk
Forumpionier
2.051
08/07/21
4.936
28
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/candy/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms vind je puur per toeval een pareltje. Eerder die dag was ik bij een ander privéhuis in de buurt geweest, maar vond daar niet wat ik zocht. Op de bonnefooi naar Karin's Home gewandeld, waar ik nog niet eerder was geweest. Mijn oog viel op een bijzonder mooi meisje dat daar ronddartelde. Ik werd meteen getrokken door haar immense schoonheid. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik zelden zo'n mooi meisje heb gezien, en zulke types zie ik niet vaak in privéhuizen. Candy is een superslank Afrikaans meisje met een prachtig gezichtje, grote donkere ogen en sensuele lippen, behept met twee heerlijke kleine borsten en een lekker strak kontje.

Wat mij echter het meest opviel, was haar houding, vooral ten opzichte van de andere aanwezige dames. Ja, de anderen waren allemaal aardig bij het voorstellen maar Candy sprong er ook uit omdat ze plezier en enthousiasme uitstraalde. Ze was goedlachs en energiek, en dat trok mij erg aan. Helaas kon ik door omstandigheden maar een half uurtje blijven, waar ik op de kamer meteen spijt van had, want wat was ze leuk! Een vlotte babbel (ze spreekt vloeiend Engels), leuk gevoel voor humor, spontaan, en neemt zichzelf niet te serieus: benaderbaar en no-nonsense. We hebben dan ook veel lol gehad, want we klikten goed. Ze is duidelijk een slimme meid en je kan na de seks, al knuffelend en kroelend, zeker een goed gesprek met haar voeren.

Dat is voor mij onderdeel van een goede GFE. Dat is belangrijker dan dat ze niet aan zoenen (of zelfs kussen) doet. Al vond ik dat wel gruwelijk jammer, want die sexy lipjes van haar smeekten erom gezoend te worden. Ik heb het zo jammer gevonden en ben vaak in de verleiding gekomen, als ik weer eens haar wang of nek zoende, dan had ik toch de neiging de lippen mee te nemen, maar helaas. Dat had het nou helemaal 'af' gemaakt. Verder was het top: ze voelde me duidelijk heel goed aan en wist wat ik wilde, zonder dat ik daar al te expliciet om hoefde te vragen, dus ze kan een man goed 'lezen'. Ze houdt zelf ook wel van een geleidelijke opbouw, en een fijn voorspel. Jammer dat dit door de tijd niet wat langer kon duren. Ze wist me wel heel lekker te verwennen met haar mond en had snel m'n gevoelige plekjes gevonden, wat ze heel teder deed; intiem, bijna.

Vanwege de tijd hebben we niet alle standjes doorgenomen, maar 'gewoon' vrijen met mezelf on top was zeer lekker. Ze wilde het me duidelijk naar de zin maken en deed ook gewillig mee, al bepaal ik liever zelf het tempo en heb haar dat ook gezegd (en ook dat soort dingen kun je gewoon met haar bespreken met alle begrip). Heerlijk om zo'n prachtige jonge meid te neuken en uitzicht op dat hemelse lijf te hebben en vooral dat mooi koppie. Ik kwam dan ook na enige tijd zeer lekker klaar. Daarna hebben we zoals gezegd nog liggen nakletsen.

Ik ga zeker snel weer terug, en dan voor het volle uur!
 
Via jouw link zie ik een link naar CityGirl en zij is er al sinds maart dit jaar.
Jammer dat Karin's Home nog geen foto's van haar geplaatst heeft.
Zie toch graag vooraf hoe een mogelijke sexdate er uit ziet.

Kijkend naar je recensie doet Candy geen pzc ?
 
@Baco-tje Dat soort foto's vind ik altijd zo nietszeggend. Volledig ingepakt, van een afstandje genomen. Ja, je krijgt een globale indruk van haar figuur maar veel meer zie je ook niet. Op basis van alleen die foto was ik niet naar Karin's afgereisd. Het doet haar geen recht

@beffer007 Ik heb niet gevraagd naar pijpen zonder. Ik had maar een half uur de tijd en dan vind ik het zonde om voor zulke korte tijd daarvoor bij te betalen. Vraag het haar zelf eens? 😉
 
Het voordeel van een tweede bezoek dat wat langer duurt (ditmaal een vol uur) is dat je wat meer van een meisje ziet en wat kanttekeningen kunt plaatsen en nuanceringen kunt aanbrengen.

Al met al was ik goed te spreken over mijn tweede date met Candy. Ik trof haar weer in opperbeste stemming, vrolijk en speels, ondanks dat ze er toch al behoorlijk wat uurtjes op had zitten die dag.

In mijn eerste recensie zei ik dat ze heel open is en dat je lekker met haar kunt kletsen en dollen. Ik kwam er dit keer wel achter dat er ook zoiets bestaat als te veel kletsen, waarbij het in de weg komt te staan van in de stemming te komen en de opbouw van een sexy sfeer. Ik vind het beslist leuk dat ze interesse in me toont, in m'n werk en dagelijks leven maar ze onderbrak daar meerdere keren de 'actie' voor, wat mij uit m'n flow bracht. Het is bijvoorbeeld niet het juiste moment om te vragen naar mijn specifieke verantwoordelijkheden op kantoor terwijl ik aan haar borsten lig te likken. Dat geeft mij ook een gevoel dat zij er totaal niet 'in' zit en met heel andere dingen bezig is. Of wanneer ze na een lekker voorspel waarbij ik goed 'op stoom' ben gekomen ineens eerst uitgebreid haar handen gaat wassen vóórdat ze het condoom aan wil raken om dat om te doen (de eerste keer niet meegemaakt en ik snap nog altijd niet waarom) en dan beginnen te kletsen over dat boek dat je pas hebt gelezen. Daar ging m'n harde weer...

Opzet? Tijd rekken? Ik wil er geen kwade wil aan toeschrijven. Na afloop zei ze ook "ik praatte te veel, hè?", dus ze had het zelf ook doorgehad. Waarna ik aangaf dat het niet zozeer was hoeveel ze praatte als dat de momenten ongelukkig waren. Ik had namelijk ook al een paar keer aangegeven dat ik het (op dat moment) niet wilde hebben over werk of dat boek. Ik zei haar dat het afleidend is tijdens de seks en dat begreep ze wel en bedankte me voor de eerlijkheid.

De seks op zichzelf was heel lekker, daar niks op aan te merken, en het napraten en knuffelen was ook heerlijk. De omgang met Candy is ook heel makkelijk, leuk en speels en daar houd ik wel van. Volgende keer hopelijk wat beter in balans.

@admin Kan het recensieformulier aangepast worden? Ik heb me vergist, Candy heeft toch minstens een B-cupje.
 
Laatst bewerkt:
Zelfde ervaring als Rondwandelaar;
waar ze de vorige keer nog pzc en tongzoenen deed nu ineens niet meer en niet meer de gfe zoals tevoren !
laatst binnen en had ze de smoes "i have appointment",maar zat er na een half uur nog steeds..
ze is sinds haar foto's van de site zijn helaas verworden tot half uurtje en snel de volgende tiepje ? - jammer, was echt een lekker ding...
 
Hmm, vreemde reactie van een 'newbie' van wie dit zijn eerste en enige bericht is, dat vertrouw ik niet. Ook heb ik nergens gezegd dat ze geen GFE meer doet, want ik vond het daar wel naar neigen - zeker de eerste keer. En dat ze ooit wel getongzoend zou hebben zou mij zeer verbazen want ze vindt kusjes op de mond al te intiem. Ik neem het dus met een grote korrel zout.
 
@Rondwandelaar Hoe is haar huidskleur, op de site staat licht getint, maar dat kan ik me niet voorstellen gezien haar afkomst.
Ben je inmiddels vaker bij haar geweest? Ben bijvoorbeeld benieuwd of er zoenen en pzc mogelijk is als ze je wat langer kent.
 
Ik weet niet wat "licht getint" is, behalve dat het zo'n term is die gebruikt wordt door linkse mensen die de dingen liever niet bij naam noemen.
Candy is bruin en om meer precies te zijn, ze heeft dezelfde kleur als creoolse vrouwen in Suriname. Melkchocolade-kleur. De mooiste tint bruin, als je het mij vraagt.
Sowieso mooi meisje ook. Mooie ogen, mooi gebit, mooie borsten, prima kont. En vriendelijk.
Maar: de seks was wel dertien-in-een-dozijn. Pijpen en neuken goed in orde hoor, maar niet beffen, niet zoenen, na klaarkomen ook echt klaar... iemand in een bericht hierboven heeft het over een meisje voor een half uur. Ik ben het daarmee eens. En dan heb je een goed half uur aan haar.
 
@Rondwandelaar Hoe is haar huidskleur, op de site staat licht getint, maar dat kan ik me niet voorstellen gezien haar afkomst.
Ben je inmiddels vaker bij haar geweest? Ben bijvoorbeeld benieuwd of er zoenen en pzc mogelijk is als ze je wat langer kent.
Qua huidskleur heeft Slagtand hierboven het prima verwoord met een goede beschrijving. Ook qua uiterlijk trouwens, wat een mooi meisje, onvoorstelbaar.

Ik ben inderdaad een derde keer bij Candy langsgeweest maar dit was wel de laatste keer. Toen ik met haar naar de kamer ging was ze aanvankelijk nogal stil en kortaf. Daarna bleek al snel dat ze mijn laatste bericht hier over haar had gelezen en dat ze daar helemaal niet over te spreken was. Het bericht was blijkbaar te specifiek om niet naar mij terug te herleiden te zijn, dus ontkennen had geen zin. Aanvankelijk wel geprobeerd omdat ik geen zin had in gedonder, maar ze is te intelligent om zoiets niet door te hebben en daarbij voelde liegen ook niet goed, dus heb ik het toegegeven. Zelf vond ik het een heel genuanceerd bericht dat ook gewoon waar was, met uiteindelijk een positieve afsluiting, maar zo zag zij dat niet.

Ze was teleurgesteld dat ik überhaupt dat bericht had geschreven, want dat hadden wij toch al onderling besproken de vorige keer aan het einde van de date? Dus waarom dan nog zoiets opschrijven? Ik gaf aan dat ik schrijf omdat ik lid ben van een community hier, waarin we elkaar up to date houden van onze bezoekjes om zo elkaar te helpen. Strikt gezien had ze gelijk dat het niet noodzakelijk was geweest. Maar dat ze er zo boos over was vond ik ook niet terecht; het was immers geen negatieve review. Überhaupt het concept 'recensies' vond ze maar niks. Ik kreeg een preek dat dit voor vrouwen als zij hun werk was en dat een review dat werk en dus inkomsten kan schaden. Ik gaf aan dat voor ons geldt dat wij ook ons eigen geld erin stoppen. Daarbij deed ik wel m'n best om te vermijden dat het echt een discussie werd omdat ik hoopte dat de date nog een wending zou nemen.

We hebben zo tien minuten gepraat over die recensie en ze had ook m'n andere reviews gelezen en daar was ze ook niet over te spreken, hoewel ik volgens mij altijd duidelijk maak dat iets alleen mijn persoonlijke mening is en afhankelijk van mijn smaken en voorkeuren. Maar jullie mogen de jury zijn over bovenstaande recensies, of ze wel of niet acceptabel zijn.

Na ons gesprek stelde ze voor ons te gaan wassen en dan weer verder te zien, dus dat deden we. Nadat we op bed wat geknuffeld en gezoend (wang, hals) hadden vroeg ik of het 'weer goed' was en ze zei van wel. Toch konden dingen die voorheen wel konden, nu niet. Zo liet ze m'n hand niet aan d'r poesje komen zoals voorheen en kreeg ik ze zelfs niet te zien totdat we gingen neuken. Beffen zou volgens de site van Karin's ook mogelijk zijn bij Candy en dat had ik graag willen proberen, maar dat mocht ook niet. En toen ze me wilde gaan pijpen en een condoom moest pakken, moest ze weer eerst haar handen gaan wassen en vroeg ze of ik niet boos zou worden als ze haar handen ging wassen, verwijzend naar mijn eerder bericht. Was het blijkbaar tóch niet 'weer goed'...

Ze legde ook uit waarom ze dat handenwassen doet: ze had namelijk eerder al aan m'n lul gezeten en als ze er dan mee aan het condoom zat en het condoom ging in haar, was dat niet hygiënisch. Ook toen we wisselden van standje, van missionaris naar doggy en ik 'm even weer wat harder wilde maken, moest er een nieuwe condoom om omdat ze zag dat ik met m'n handen eraan had gezeten en dat mocht niet! En toen er gewisseld werd van doggy naar een pijpbeurt weer een nieuw condoom. Ik geloof dat ik er in totaal vier om heb gehad, en je snapt dat dit gehannes m'n erectie niet bevorderde. Mentaal vind ik het ook gewoon te steriel. Haar goed recht natuurlijk, haar lijf, haar keuze, maar het gaat mij wat te ver.

Na afloop was er een ongemakkelijke stilte bij het wassen en aankleden. Voor mezelf had ik al besloten dat het zo voor mij niet meer hoefde en dat ik niet meer terug zou komen, maar ook zij vroeg me voorlopig niet meer met haar af te spreken. Ik vind het jammer dat het zo gelopen is. Aan de ene kant m'n eigen schuld omdat ik die tweede review strikt gezien niet geschreven hoefde te hebben, het was immers al uitgepraat. Aan de andere kant gaf de review wel een goed beeld van ons samenzijn en vond ik de reactie erg overtrokken.

Heren die (nog) geen review over haar geschreven hebben zal het dus waarschijnlijk heel anders vergaan dan mij. Een tip: als je er één over haar schrijft maak 'm dan zo non-specifiek mogelijk.
 
Wat Rondwandelaar beschrijft, klinkt als TMM-gedrag. Wat denkt zo'n meisje wel!
Eerder schreef ik: voor een half uurtje heb je er een goeie aan. Denk dat ik dat nu anders zie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan