Recensie Candy, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HansomHans

Newbie
2
25/01/22
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9488135-candy
Totale kosten (in euro)
150
Onlangs bij Candy geweest, foto's zijn veels mooie dan de werkelijkheid, maar ziet er toch aantrekkelijk uit. Vooraf via WA afgesproken voor pzc en tongzoenen. Maar eenmaal op de kamer wordt gelijk gevraagd de financieel verplichting uitende weg te doen. Daarna zeg ze pzc niet te doen wordt door haar planner alle WA beantwoordt. Goed, na douche gaan we op bed liggen en gelijk zet ze een condoom over mijn heer en begon hard te zuigen. Geen zoenen niets. Na 40 minuten weer uit de deur. Geen herhalingsgevaar!
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9488135-candy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Medio vorig jaar deze griet bezocht. Een vaste dame had op het laatste moment afgezegd en deze Candy bleek haast om de hoek te ontvangen dus dacht toen waarom ook niet. Om vervolgens helaas een heel vergelijkbare ervaring als @HansomHans te ervaren. Candy ziet er op de foto's leuker uit dan in werkelijkheid maar kon er mee door.

Afgesproken voor een half uur en zoals gebruikelijk vooraf afgerekend. Het begon al meteen op de verkeerde voet, ik lach vaak om het ijs te breken maar deze dame vatte het totaal anders op. Die dacht dat ik haar aan het uitlachen was, ook al gaf ik aan dat het niet het geval was. Deed alles met grote tegenzin, als ik merk dat het niet van harte gaat dan hoeft het van mij ook niet meer. Stond na 15 - max 20 min weer buiten.

Deze Candy kun je missen als kiespijn. had nog gepoogd geld terug te vragen maar daar moest ze niets van weten. Absoluut TMM, een van mijn slechtse thuisontvangst ervaringen tot nu toe. Verbaast mij niets dat ze haar reviews uit heeft staan op Kinky anders had ik daar ook een 1 ster review achter gelaten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan