Algemeen Candy Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirtyHarryNL

Wandelaar
82
01/08/22
307
Site
Sexbioscoop Candy zit aan de Korvelseweg 215 in Tilburg.
Er zijn tegenwoordig 3 zalen en een soort cruiseruimte met gloryholes. Twee zalen zijn beneden en 1 zaal is boven. Er is een sling en een soort andreaskruis voor het betere bsdm-werk. Het is een beetje een oude bende, maar omdat ik er in de buurt woon wip ik er regelmatig even binnen. Veel mannen, soms een travestiet. Regelmatig is er een travodag. Die wordt dan op de site aangekondigd. Ik heb er nog nooit een vrouw gezien.
Hun website: https://www.erols.shop/galerij-candyshop/
sfeerimpressie: https://www.imagefap.com/pictures/9729633/cinema-Candy-Tilburg

can1.jpg
 

Bijlagen

  • can1.jpg
    can1.jpg
    156,5 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Komdende vrijdag 2 december komt een sletje naar de Candy in Tilburg. Het is wel alleen tussen 14 en 16 uur en dat is een knap beperkt tijd-slot.

Bekijk bijlage 75941
Ze waren onlangs in het alternatieve cirquit al op zoek naar dames voor betaalde gb sessies. Had eigenlijk op nieuw bloed gehoopt. Bij haar gangbangs voor EC maakt overigens lang niet iedere man zijn tijd vol heb ik begrepen dus 2 uur zal voor menigeen meer dan voldoende zijn en de prijs is natuurlijk zeer concurrerend.
 
Alleen vind ik Isaura niet meteen de meest aantrekkelijke vrouw.
Op de foto's ziet ze er nog goed uit, maar in werkelijkheid is ze wel wat gezetter.
Gelukkig zijn er andere mannen die daar juist op vallen en smaken verschillen.
 
Komende woensdag zou Wendy Somer en Suzy komen voor een gangbang. Naam komt me bekend. Ze ziet er op de foto wel lekker uit, maar de fotos lijken in verschillende jaren genomen te zijn of zoiets. Iemand ervaring met haar?

wed.jpg
 

Bijlagen

  • wed.jpg
    wed.jpg
    123,6 KB · Weergaven: 25
Komende woensdag zou Wendy Somer en Suzy komen voor een gangbang. Naam komt me bekend. Ze ziet er op de foto wel lekker uit, maar de fotos lijken in verschillende jaren genomen te zijn of zoiets. Iemand ervaring met haar?

Bekijk bijlage 80863
Suzy ken ik geloof ik nog niet, Wendy is top. Een uitgebreid 8 jaar oud verslag van haar Paradise party dat ik ooit voor "Hookers" schreef is te bewonderen op mijn fetlife account (enjoyerik).

 
Laatst bewerkt:
Hoi Yuma ushi en prince of persia (wat een namen allemaal),
Ik word niet minder geil van jullie bijdragen. Misschien kan ik woensdag zelf een verslagje schrijven want ik denk dat ik eens langsga.
O ja ik heb ook een fetlife account : dirtyharrynl
 
Hoi Yuma ushi en prince of persia (wat een namen allemaal),
Ik word niet minder geil van jullie bijdragen. Misschien kan ik woensdag zelf een verslagje schrijven want ik denk dat ik eens langsga.
O ja ik heb ook een fetlife account : dirtyharrynl
Princce van perzië was leuk videospel en ik heb Perzische hertigae dus het leek een goede gebruikersnaam 😂😂😂
Misschien ga ik ook op woensdag
 
Vandaag in Candy geweest. ik ben daar denk ik een keer of 8 geweest in 15 jaar. Maar nog nooit zo'n geile bezoek als vandaag. Ik kwam boven en er lagen er gewoon 3 te neuken, te pijpen, voor mij onwerkelijk. Ik ben zelf hetero maar vond dit toch opwindend. Er kwam een man vlak naast mij staan en ik voelde ineens iets toen ik keek zag ik zijn hand op mijn penis. Ik dacht, dat wordt lekker..... En ja, hij wilde dat ik ging zitten en trok mijn broek omlaag. En lekker pijpen. Ik was best zenuwachtig en kreeg hem niet erg hard, maar toch. En telkens om mij heen mannen die met de broek op de enkels zich aftrekken. Wel geile bedoeling. Uiteindelijk had ik vooraf een fantasie om door een man geneukt te worden dus ik vroeg hem. Hij wilde dit waarna wij naar de hokjes beneden gingen. Hij deed de deur op slot en we hebben zijn paal erin geschoven. Ik stootte mijn kont nog lekker naar achteren waarna zijn harde pik diep in mij kwam. Nogmaals, ik ben geen homo maar vond alles bij elkaar gewoon geil, jezelf aftrekken en laten pijpen terwijl anderen naar je kijken. Eerder durfde ik mijn pik niet snel uit mijn broek te halen, maar nu denk ik daar wel anders over. Ik ga het nog wel een keer doen en hoop dat men dan weer boven lekker geil is en aan het raggen. Ik denk niet dat ik mij weer laat neuken maar gewoon lekker geil kijken is prima
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan