- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/layla-new/
- Totale kosten (in euro)
- 390
Nog eens bij Layla geweest vooraleer ze naar haar thuisland vertrekt voor een paar maanden. Adres was veranderd voor de laatste week maar nog steeds in dezelfde buurt, twas wel een heel stuk kleiner als haar vorige stek - Ik denk niet dat ze naar dit adres terug gaat wanneer ze terug in het land is maar ze zal wel terug opduiken in Leuven niet ver van de Kinepolis. Zoals altijd was alles proper verzorgd en hygiënisch, zowel zij als het bed.
Na de gezellige conversatie begon ze rustig met kussen op de mond, nek en oren. Na haar opgewarmd te hebben met mijn vingers heeft ze me met condoom zitten pijpen waarbij ze de ballen meer dan genoeg aandacht geeft en dan in cowgirl bereden, ze heeft een strak kutje. Dan doggie waarbij ik recht stond en zij op het rand van het bed en dan uiteindelijk in missio gefinished, na het klaarkomen lekker rustig liggen knuffelen in elkaars armen en nagenieten.
Voor de tweede ronde krijgt ze me gemakkelijk terug hard met kussen en haar handwerk. Dit appartement had een spiegel op de muur dus daarvan rijkelijk gebruikt gemaakt en haar kontje geneukt in doggie voor de spiegel, heerlijk om haar zo te zien.
Dan nog wat zitten praten en kussen, ze is geen klokkekijkster. Na de douche en het afscheid ben ik toch zo'n 15-20min langer gebleven dan betaald. Kan niet wachten tot ze terug is
Na de gezellige conversatie begon ze rustig met kussen op de mond, nek en oren. Na haar opgewarmd te hebben met mijn vingers heeft ze me met condoom zitten pijpen waarbij ze de ballen meer dan genoeg aandacht geeft en dan in cowgirl bereden, ze heeft een strak kutje. Dan doggie waarbij ik recht stond en zij op het rand van het bed en dan uiteindelijk in missio gefinished, na het klaarkomen lekker rustig liggen knuffelen in elkaars armen en nagenieten.
Voor de tweede ronde krijgt ze me gemakkelijk terug hard met kussen en haar handwerk. Dit appartement had een spiegel op de muur dus daarvan rijkelijk gebruikt gemaakt en haar kontje geneukt in doggie voor de spiegel, heerlijk om haar zo te zien.
Dan nog wat zitten praten en kussen, ze is geen klokkekijkster. Na de douche en het afscheid ben ik toch zo'n 15-20min langer gebleven dan betaald. Kan niet wachten tot ze terug is