carinalouve

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

uitvinder

Newbie
Forumpionier
4
06/07/21
0
dame adverteerd op sexjobs en is niet duur. wel vooraf de kamer en zo alvast overmaken en u kent het wel..
ze is zeker geen nederlandse en je krijgt klasse foto van een hele mooie dame. oostburg zou ze ontvangen maar ik denk dat u uw geld kwijt bent en haar nooit zal zien.
opgepast dus.
ze reageert erg snel via sexjobs maar als je zegt niks vooruit te betalen hoor je dus niks meer.
pure fake en je bent je geld kwijt. trap hier niet in medewandelaars.
 
Laatst bewerkt:

De tekst is super:
"Heel mooie vrouw voor je fantasieën.
Op zoek naar een ondeugend kontplan en ik geloof in een medeplichtigheid in de letterlijke zin met een minnaar ten gunste van zijn verleiding, wetende hoe hij finesse moet tonen, ENKEL om consensuele seksuele misdrijven uit te voeren !!! Follow-up met een charmante boef in de buurt
"

Ik kan het alleen niet ontcijferen...
 
gewoon niet op in gaan of je moet je geld kwijt willen. dit is een pure faker maar als je dat wil ga dan je gang.
we hopen je recentie dan hier te mogen lezen.
 
Ik had geen plannen en Oostburg is veel te ver rijden :cool:
kilometers maakt mij niks uit voor een goeie date. ik heb al meer 187km gereden voor een goeie date enkele reis.
het was in st truiden maar helaas is ze gestopt maar ik had het nog gedaan, super dame was ze. ieder z,n keus.
trap alleen niet in deze dame en maak absoluut niks tevoren over.
 
- Nieuwe account op SJ
- Geen telefoonnummer
- Geen foto's
- Rare naam
- Onzinnige tekst (komt door vertaling)
- Mogelijkheden alleen plasseks
- Labels nzc en pzc
- Geen echte info over diensten
- Geen prijzen

Zo slecht zie je ze niet vaak...?
 
- Nieuwe account op SJ
- Geen telefoonnummer
- Geen foto's
- Rare naam
- Onzinnige tekst (komt door vertaling)
- Mogelijkheden alleen plasseks
- Labels nzc en pzc
- Geen echte info over diensten
- Geen prijzen

Zo slecht zie je ze niet vaak...?

Zo bizar en raar dat het bijna interessant zou worden. Een beetje faker / oplichter maakt er meer werk van om 't geloofwaardig te laten lijken zou je zeggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan