Recensie Carla, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gelukkie

Wandelaar
28
05/11/21
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5462874-carla
Totale kosten (in euro)
300
Vanavond deze dame op bezoek gehad, ze moest een 30 minuten rijden maar dat was geen probleem. Bevestiging door video bellen en de dame van de foto. Wel heel erg skinny. Pijpt zeer goed zonder en doet dt en laat zich gewillig likken en rimmen. Afgemaakt met intiem maar dat duurde niet lang.

Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Logische redenering . Heb haar gisteren ook een bericht gestuurd voor een date. Maar geen reactie terug gekregen. Dus zij was op reis bij gelukkie …
 
Het was idd 250 inclusief 50 reiskosten en voor een uur, de dame hoefd voor mij niet nog 15 minuten te blijven als we gewoon helemaal klaar zijn, ik ben er dan ook wel weer klaar mee. En @Gd30 dat klopt ze had geen internet toen ze onderweg en bij mij was, dus berichten kwamen niet aan.
 
Helaas een minder goede ervaring overgehouden aan deze dame.

Afspraak maken ging opzich prima, maar eenmaal op de dag zelf praktisch geen gehoor meer. 5 minuten voor afgesproken tijd verteld in welke omgeving ik terecht kon, eenmaal daar niks meer laten horen... Berichten werden wel gelezen, maar kreeg geen reactie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan