Recensie Carla, Haarlem, ‘t Portje R 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jonjo

Newbie
Forumpionier
24
06/07/21
6
5
met het gebrek aan dames in Haarlem op dit moment moest ik wat avontuurlijker zijn... en wat een vergissing.
ik zag deze donkere dame en dacht, waarom niet?
ze liet me binnen, vertelde me dat ze Carla heet en uit de Dominicaanse Republiek, ze ziet er niet de beste uit, maar wie weet.
doe haar kleren uit, recht op het bed, leg de cd recht op de zachte kleine. pijpbeurt zonder passie en spoort me aan om doggy te gaan, na een minuut of zo ruik ik alleen deze slechte geur, zo erg dat ik moet stoppen en haar moet vragen me opnieuw te pijpen. ik kon niet wachten om te vertrekken, kokhalsde naar buiten als ik eraan dacht.

ga daar eerlijk gezegd niet heen tenzij je erg honger hebt.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Met rating
 
@Jonjo wat smerig klinkt dit zeg een onhygienische dvp dus. Waarom ging je niet naar estelle dat is 100% een topper. En anders patricia colombiaanse met dikke kont en tieten. Die zit zeg maar bij die raam richting die woningen.
 
Vandaag ben ik Carla geweest, ze zat nog op de zelfde plek.
Ik had deze recenties nog niet gelezen toen ik haar bezocht.
Alles bij elkaar genomen vond ik het een heel fijn bezoek, ze heeft er alles aan gedaan om mij op zo'n groot mogelijke manier te verwennen.
Het was voor mij een bijzondere plezierig ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan