Algemeen Acanthus, Harelbeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hotwife Britney en ik gaan er kerstavond vieren. Hopelijk is dat een goede keuze dan. Er zijn weinig tot geen clubs (met toegang voor single mannen) open immers die avond.
Op Kerstavond is het overal zowiezo altijd erg rustig .
Acanthus is een mooie en grote club .
Al is er veel van de allure en leuke sfeer , die ze vroeger wel had toen Luc de club openhield , helemaal weg sinds de overname .
Heel veel marginale singels/noordfransen op de single avonden, een beetje te vergelijken met Amai op vrijdag .

Laatst bewerkt:
Op zaterdag is deze club nog steeds top. Denk idd wel dat het een groot verschil is met vrijdag, als de singels binnen mogen
Haha, mijn hotwife gaat net als er single mannen zijn (daarom gaan we ook graag naar Amai op vrijdag of zaterdag).
Op kerstavond mogen er ook singles binnen gelukkig...
Marginalen houden we wel weg....

Laatst bewerkt:
Tja, dit klopt. Als ik, als alleenstaande, en ik ben bijna 65, doch nog steeds in goeie doen, en al zeg ik het zelf nog goede bewaard ben, krijg je weinig mogelijkheden om in het Acanthus aan je trekken te komen. En inderdaad: veel Franse klanten. Allochtonen. Die hebben blijkbaar nog een streepje voor bij de uitbaters. Niet verwonderlijk want Hulste ligt dicht bij de Franse grens, waar prostitutie "verboden" is.

Zijn er Afrikaanse vrouwen te vinden ?

Ik was voor corona jarenlang vaste klant bij AC op vrijdag. Vele heel mooie en onvergetelijke avonden meegemaakt. Ondanks dat ik er veel vaste klanten kende ben ik er weggebleven. Vooral wegens het haantjesgedrag van de 'nieuwe' Fransen die met hun ellebogen mij dikwijls wegduwden. Ook de sfeer werd er zeer afstandelijk. Zeer onvriendelijke uitbater.

Ik was voor corona jarenlang vaste klant bij AC op vrijdag. Vele heel mooie en onvergetelijke avonden meegemaakt. Ondanks dat ik er veel vaste klanten kende ben ik er weggebleven. Vooral wegens het haantjesgedrag van de 'nieuwe' Fransen die met hun ellebogen mij dikwijls wegduwden. Ook de sfeer werd er zeer afstandelijk. Zeer onvriendelijke uitbater.
De tijd van de stichter Luc was de beste in Acanthus ,daarna is het erg bergaf gegaan . Wij woonden om zo te zeggen bijna in de Acanthus , een fantastische club in haar beginjaren .

De tijd van de stichter Luc was de beste in Acanthus ,daarna is het erg bergaf gegaan . Wij woonden om zo te zeggen bijna in de Acanthus , een fantastische club in haar beginjaren .
.........en dan spreek je nog niet van de gloriejaren in de jaren 1998/ 2005 en daar na de fabuleuze Club Z.....Beiden waren gewoon top of the top in Europa
Tijden gaan voorbij.........

.........en dan spreek je nog niet van de gloriejaren in de jaren 1998/ 2005 en daar na de fabuleuze Club Z.....Beiden waren gewoon top of the top in Europa
Tijden gaan voorbij.........
Jawel , ook die hebben we meegemaakt ...oh wat waren we groen en onervaren indertijd maar het was een fantastische tijd ,nie te tellen hoeveel orgies we beleefd hebben ,boven in de orgie zaal van Acanthus ;)
Club Z was meer een dansclub dan een seksclub , al hebben we ook daar wel serieus geile momenten beleefd .

Mijn herinneringen gaan vooral over verrassende momenten met toffe vrouwen. Zelf ben ik (bewust na 2 huwelijken haha) single en heb er onvergetelijke romances beleefd. Een aantal vrienden gekend met wie we een groepje vormden. Maar bizar vond ik dat de eigenaar singles wel uitmelkte met hoge inkomprijzen maar verder hen totaal negeerde. Ik vond hem zeer gesloten, hij leek sympathiek enkel als hij een microfoon in de hand had. Ook zijn policy rond Noord-Afrikaanse moeilijke gasten, haantjes, vond ik niet kunnen. Heb mij verlegd naar een andere club, weliswaar minder chique maar familiaal.

Terug
Bovenaan Onderaan