Recensie Carla, Hausnummer2b, Rheine

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kakarot

Wandelaar
Supporter
42
09/02/22
34
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
120
Mijn geheugen liet me in de steek.....

Op de website van Hausnummer2b werd ik getriggerd door de prachtige foto's van Carla, een Roemeense schone met donker haar en donkere ogen. Na een oproep hier op de site of iemand haar kende wilde ik het niet afwachten en ben op onderzoek uitgegaan.

Aangekomen in Rheine bedacht ik me dat het ruim 2 jaar geleden was dat ik er was. Het was rustig, het leek er op dat ik de enige bezoeker was. Ik was vroeg en ondanks dat was Carla beschikbaar en werd direct gevraagd door Lisa om aan te treden. Toen Carla de gang op liep bekroop me al een gevoel, ik ken je...... Eenmaal op de kamer wist ik het weer zeker..... Ik ken jou.

Klaarblijkelijk liet het geheugen me in de steek. Carla heeft de eerste keer geen indruk gemaakt schijnbaar. Ik kon het me niet herinneren. Met haar schoonheid viel het ook wel mee. Carla blijft een leuke meid voor het oog maar ze is klein en de foto's zijn absoluut bewerkt. Na het wassen en de afwikkeling van alle logistieke en financiële zaken ging ze gelijk los. Vol overgave zoenen, staand voor de spiegel en ze zocht gelijk mijn 3de been op die al langzaam omhoog kwam. Ze liet er geen gras over groeien en begon gelijk met een orale voorhuidmassage die verassend kort duurde. Na ca. 1 minuut ging ze achterover op bed liggen en mocht ik de rest doen.

Ik dacht nog, dat was het ja........

Ik zal jullie de rest besparen. Ik mag niet klagen over haar inzet op het orale deel na en het was zeker de moeite waard maar voor dat geld wil ik wel wat meer dan 1 minuutje pijpen en een rondje ketsen.

Ondanks haar leuke voorkomen is het niet de spetter die je verwacht a.d.h.v. de foto's. Maar ze mag er zijn en ze is absoluut lekker los wil het je naar het zin maken. Ik kan haar zeker nog wel weer bezoeken, maar de trigger die ik voelde vooraf is weg. Lekker klein ding, maar niet heel bijzonder. Herhaling is aanwezig, maar ze staat niet boven aan de lijst en ook niet in de middenmoot.

Met een groet,

Kakarot. :sneaky:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.840
Berichten
735.748
Leden
33.876
Nieuwste lid
Muki
Terug
Bovenaan Onderaan