Recensie Carla, Oostende, Vooruitgangstraat 12 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befkabouter

Wandelaar
80
15/05/23
55
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze ochtend nog eens het hazegras bezocht. 't was er zeer kalm slechts 4 meisjes zaten aan het raam. Ze hadden blijkbaar minder 'goesting' dan ik. Doch 1 dame riep me binnen. Ik zag deze zwartharige dame met grote borsten voor haar klein gestalte wel zitten. Ze vroeg voor hoe lang , een half uur all in vroeg ik. Da's dan 100 in het Engels. Ik had nog mijn portefeuille niet terug op zak of daar staat ze al naakt voor mij. Toen mijn kleren uit waren kreeg ik direct een hoesje om en begon ze goed te pijpen. Ze stelde een 69 voor maar toen ik bevestigde zei ze dat het enkel kon mits toeslag 50 eur. Ik herinnerde haar aan 'all in ' maar 69 was min 20 bij!! Ik gaf toe want haar onthaarde kutje zag er goed uit. Met gemengde gevoelens moet ik toegeven dat het zijn meerprijs waard was. Daarna haar nauwe kutje volgespoten. Ik kreeg 2 keukenpapier blaadjes toegestopt maar tegen dat mijn vriend proper was had zij haar kleren al weer aan . Toen ik opmerkte dat mijn tijd nog niet helemaal op was antwoordde ze dat het geen zin meer had daar ik klaar was. Ik wilde haar nog kussen maar daar had ze geen zin in.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wou langsgaan bij Melissa maar er zat een andere. Carla. Een echte no go. 50€ kleren uit. Duidelijke instructies: only look, dont touch. Heeft me eerst stijf gerukt. Dan nog geen 30sec gepijpt. Was lekker maar veel te kort. Boven opme gekropen en 30sec op me gewipt. Vroeg of ik al klaar was. Even van positie veranderd. Nog eens 30sec. Ze was het al moe en heeft me dan maar klaargerukt. Een minuut later had ze al haar kleren terug aan. Serieuze afknapper.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan