Recensie Carla, Villa Tinto 26 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sir cumalot

Stamgast
Forumpionier
766
01/07/21
2.522
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou.. vanavond voor het eerst eens in Antwerpen gaan kijken. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door de keuze en waarschijnlijk zal ik ook na de lockdown in Nederland zo nu en dan die kant op rijden. Steeds zat daar op de hoek een vlotte blonde dame enthousiast te lachen als ik voorbij kwam. Na eerst nog een andere dame bezocht te hebben (alleen bij god geen idee welke straat en raam het precies was) toch besloten dat ik deze dame een kans moest geven. Nou.. ik heb er geen moment spijt van gehad! De dame komt zelf ook uit Nederland en zit nu tijdelijk in België om toch te kunnen werken. Lekker gepijpt was niets op aan te merken (had misschien iets langer door mogen gaan maar heb daar zelf ook niks van gezegd). Daarna een paar standjes waarbij ze lekker actief meedoet. Ze zou deze of volgende week in kamer 15 komen te zitten zei ze en werkt iedere avond tot 11. Als de lockdown hier in Nederland nog lang duurt ga ik zeker voor haar terug.
 
Misschien kun je met de plattegrond in het aparte topic achterhalen op welk adres je die andere dame bezocht hebt, en dan kijken of je een topic over die dame kunt vinden.
 
Nou.. vanavond voor het eerst eens in Antwerpen gaan kijken. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door de keuze en waarschijnlijk zal ik ook na de lockdown in Nederland zo nu en dan die kant op rijden. Steeds zat daar op de hoek een vlotte blonde dame enthousiast te lachen als ik voorbij kwam. Na eerst nog een andere dame bezocht te hebben (alleen bij god geen idee welke straat en raam het precies was) toch besloten dat ik deze dame een kans moest geven. Nou.. ik heb er geen moment spijt van gehad! De dame komt zelf ook uit Nederland en zit nu tijdelijk in België om toch te kunnen werken. Lekker gepijpt was niets op aan te merken (had misschien iets langer door mogen gaan maar heb daar zelf ook niks van gezegd). Daarna een paar standjes waarbij ze lekker actief meedoet. Ze zou deze of volgende week in kamer 15 komen te zitten zei ze en werkt iedere avond tot 11. Als de lockdown hier in Nederland nog lang duurt ga ik zeker voor haar terug.
Had ze een bril op?
Indien ja, denk ik dat het de Carla die een paar jaar heeft meegedraaid in het SKW voor ze naar Nederland verhuisde. Deze had op Hookers een behoorlijk lange thread en werd algemeen positief beoordeeld.
 
Ja, Carla had zwarte bril op. Altijd een zwak voor als een dame een bril draagt en je dan aankijkt tijdens het pijpen haha.
Is natuurlijk altijd heel persoonlijk maar ik kon het heel goed met haar vinden. Goed genoeg om zeer binnenkort eens te kijken hoe een langere date met haar is.
 
Ik heb ze gisterenavond ook zien staan en herkende ze inderdaad als de Carla met zwarte bril die een aantal jaren geleden onder dezelfde naam actief was in het SKW. Ik heb ze 4(?) jaar geleden eens bezocht toen ze op VT 11 stond.
 
Ik heb haar, bij haar eerste passage in het skw 8 à 9 jaar geleden, ook (tweemaal kort na mekaar) bezocht maar vond haar dienstverlening maar niets; ik vond haar wel een prachtig figuur hebben.
Ze kwam pas over van Rimini (It.), en werkte toen onder de naam "Carina",
Die bril is ze pas een tijd later beginnen dragen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar, bij haar eerste passage in het skw een jaar 8 à 9 jaar geleden, ook (tweemaal kort na mekaar) bezocht maar vond haar dienstverlening maar niets; ik vond haar wel een prachtig figuur hebben.
Ze kwam pas over van Rimini (It.), en werkte toen onder de naam "Carina",
Die bril is ze pas een tijd later beginnen dragen.
Is dit de carla die heel erg lang op vt 2 heeft gestaan met die aardig grote borsten?
theo
 
us Is dit de carla die heel erg lang op vt 2 heeft gestaan met die aardig grote borsten?
theo
Ik heb mijn notities nagekeken en daaruit blijkt dat ik haar op 17 juni 2012 (dus bijna 10 jaar geleden) bezocht heb op VT02.
Dat het op die locatie was, daar was ik vrijwel zeker van; wat betreft het tijdstip zat ik er dus een beetje naast...
Ik ben geen borstenkenner maar vond dat ze vooral een prachtig kontje had.
 
Ik heb mijn notities nagekeken en daaruit blijkt dat ik haar op 17 juni 2012 (dus bijna 10 jaar geleden) bezocht heb op VT02.
Dat het op die locatie was, daar was ik vrijwel zeker van; wat betreft het tijdstip zat ik er dus een beetje naast...
Ik ben geen borstenkenner maar vond dat ze vooral een prachtig kontje had.
Dan zal ze het zijn ik heb haar op die locatie ook regelmatig bezocht!
theo
 
Als ik deze recensies lees, vind ik het jammer dat haar fysieke uitstraling niet meteen bij mij past waar ik op zoek naar ben.
Telkens je er voorbij wandelt, verschijnt er steeds een zeer leuke sociale glimlach.
Jammer.
 
Zit er niet meer. Ze zei al dat ze terug zou gaan naar Groningen zodra ze daar weer aan het werk mocht. Helaas, ik had stiekem gehoopt dat ze er nog een weekje aan vast zou plakken.
 
Toen ik daar was afgelopen week stond er op een van die nummers wel een dame die er wel wat van weg had. Ook met een zelfde soort bril en blonde haar. Alleen deze dame had een aantal tattoo's.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan