WHEM Carla Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu in Veenendaal als Yasmina (in de site link staat ook nog Carla), elke maand (plaats) een andere naam. Met alles aangevinkt op d'r menu, zelfs worstelen! :eek:

Ik denk er het mijne van.
 
Ben er afgelopen zomer geweest in een keurig vakantiepark net buiten kampen. En het was de dame van de foto's. Mooie dame met vergrote borsten.
Niet alles wat op de wensenlijst staat doet ze.

Zie nu andere foto's ( zonder gezicht) en ander tel nummer. Dat doet vermoeden dat een andere dame op dit profiel zit...
 
Ben er afgelopen zomer geweest in een keurig vakantiepark net buiten kampen. En het was de dame van de foto's. Mooie dame met vergrote borsten.
Niet alles wat op de wensenlijst staat doet ze.

Zie nu andere foto's ( zonder gezicht) en ander tel nummer. Dat doet vermoeden dat een andere dame op dit profiel zit...
Zeker? Ik heb haar namelijk geappt en op whatsapp zie je wel een foto met gezicht. Ik heb haar niet eerder bezocht maar ik zou het gezicht opzich wel matchen met het lichaam van de foto's op de advertentie. Ook bied ze aan om eerst te videobellen voor de afspraak. Vanwege werk hier nog niet aan toe gekomen trouwens
 
Terug
Bovenaan Onderaan