Recensie Carlotta99, Moorsele 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Postbode

Newbie
1
08/05/24
0
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
ik wil toch iedereen hier waarschuwen voor deze dvp. Ik ga nu inmiddels al sinds 2017 op stap en heb hele goeie ervaringen gehad, ook wat mindere. Maar deze slaat toch alles. Aangetrokken tot de mooie foto's toch maar beslist om het een kans te geven. De dame op zich lijkt wel min or meer op haar foto's. Eenmaal aangekomen prijs afgehandeld. Begon ze te pijpen, wat ze echt enorm slecht deed. Het was eerder pijnlijk dan genieten. Dan maar gevraagd om over te gaan naar de daad, steekt haar hand ertussen zodat gemeenschap niet mogelijk is. Heb haar daar op gewezen, ze wist van niets af. Toen maar gevraagd om doggy te gaan. Niet mogelijk. Dan maar terug missionaris gegaan en begon ze fake te kreunen tot de buren het hoorden. Dit was echt geen aangename ervaring en ronduit mijn slechtste ervaring ooit .. Als ik jullie een gouden raad mag geven, deze dvp best mijden als de pest! Was ook nog super arrogant achteraf, ik spreek zelf ook spaans dus ik verstond alles wat ze zei en heb haar gezegd dat ze op die manier niet veel klanten eraan ging overhouden. + voor 30min vraagt ze nog eens 150 euro wat ze helemaal niet waard is. Dit was echt heel triestig
 
Terug
Bovenaan Onderaan