Recensie Carmen (Vooruitgangstraat 2b, Oostende) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1473

Vaste klant
Forumpionier
198
18/07/21
113
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Roemeense dame die begin de 30 is, met silicone borsten die ze echt gewoon laat zien aan haar raam en er ook niet om maalt dat ze uit haar bh hangen.
Was meteen verkocht toen ik dit zag en binnen was ze zeer vriendelijk en we spraken af voor 100 euro voor 40min.
Ze pijpte me zonder condoom (op mijn aanvraag) en deed dit zeer goed en terwijl mocht ik haar poesje likken en mee spelen met m'n vingers.
Daarna gestart in missio, om dan vervolgens toch zeer hard te mogen doorgaan in doggy en ook heerlijk klaargekomen op deze manier.
Enig minpuntje... ze rookt enorm veel en dit ruik je ook wel maar dat doet niks aan de rest van haar service.
 
Ik heb gisteren avond carmen gezien, ik had interesse om binnen te gaan. Maar wandelde het hoekje om. Toen ik toch de beslissing nam om binnen te gaan, bleek ze bezet. Weet er iemand haar dagen en uren dat ze er is ? . Is was er rond 00.00

Mvg

Mike m
 
ik ben er geraakt .. gewoon te mijden !!!

Aan de deur alles beloven wat je vraagt, ik opteerde voor 30 min - € 100.

ik stond al na een 15 min terug buiten ... ze begon al te zagen dat het kalm was, dat ik wat meer mocht geven voor haar diensten. Dat haar zoon haar steeds om geld vraagt. Intussen stond ze constant met haar vriendin te praten .. wat pijp werk en erin zat hij, na een minuut vroeg ze al, kan je niet spuiten ? ik heb dan maar gefaked dat ik klaar kwam. Condoom eraf en ze begon zich dadelijk aan te kleden.

Nog nooit meegemaakt !!

Toen ik haar dat opmerkte dat € 100 duur was voor haar diensten, werd ik nog uitgescholden door haar vriendin dat dit de gangbare prijzen waren.

Als ze er zit, gewoon doorlopen is de raad die ik geven kan !!

mvg

Mike
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan