Recensie Carol, Wetteren/Zuienkerke/Knokke 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bobomar

Newbie
1
08/11/23
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-face.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als beginnend wandelaar heb ik enkele slechte ervaringen gehad alvorens dit forum te ontdekken.
Na veel meelezen en enkele afspraken gemaakt met de "toppers" in mijn regio waaronder Anissa en Sophia Sweet.
Begin deze maand de stap terug gewaagd om een afspraak te maken met iemand zonder bestaande review.
Deze ervaring mag zeker naast deze van de "toppers" staan waardoor ik ook een review wil geven.

Eerste date was in Zuienkerke waarbij accommodatie niet super was, ondertussen is Carol verhuisd naar een appartement in Knokke.
Ontvangst was hartelijk en het is 100% de klassevolle dame van de foto's. Enkel de taal is moeilijker maar via een vertaalapp verloopt alles zeer vlot en correct.
Ze vertelde dat ze om de paar weken wil verhuizen en doet enkel dates vanaf 1u omdat ze zo de volledige tijd kan nemen voor de klant.
Carol is heel aangenaam in de omgang, gevoel voor humor en de "klik" was er dan ook meteen waardoor ik me "thuis" voelde.

Voluit tongzoenen en een prachtig lichaam, nog knapper dan op de foto's.
PZC en prostaatmassage was ongelooflijk goed met echte deeptroat , het duurde dan ook niet lang alvorens ik klaarkwam. ( CIM niet mogelijk).
Na wat gebabbel en geknuffel over gegaan tot de 2e ronde.
Eerst heb ik haar uitgebreid gebeft waarbij ze na enige tijd heerlijk klaarkwam.
Carol heeft me zalig erna bereden waarna ik haar in doggy heb genomen ( wat een kontje!) en een 2e keer klaarkwam.

Super ervaring zelfs met de taalbarrière, mij ziet ze zeker nog terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.nl/profiel/carol-6208
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
goede date zonder meer. Foto's zijn recent mooie dame met mooie glimlach. Spijtig spreekt ze enkel Portugees. Pijpt zonder condoom. Volgende week zit ze in Antwerpen
 
Ik wou ook wel eens langsgaan, maar iets hield me tegen omdat ik hier nog geen recensie of dergelijke vond.
Nu blijkt dat ze wel meevalt, maar zal helaas niet meer lukken vandaag...
Toch bedankt voor je recensie.
Bijhouden voor de toekomst dus.
 
Ik ben vorige week ook langs-geweest bij Carol. Alles moest vertaald worden via vertaal-app. Spreekt geen woord Engels.
Op zich is het een mooie dame. De juiste rondingen op de juiste plaats, geen overtollige vet-massa, prachtig lijf.
Dame deed op zich wel haar best met de standaard service: PMC, NMC.
Prostaat-massage was niets waard.
Dame vingeren was niet mogelijk.
Zoenen en tong-zoenen was totaal NIET mogelijk: Zou mij sterk verbazen dat ze dat bij andere klanten wel zou doen.
GFE en striptease was totaal NIET mogelijk: Deed erg moeilijk om haar eens te bekijken, aanrakingen reageerde ze vrij ontwijkend en daarna zelfs afwerend op. Mogelijk zijn anderen hier tevreden over, maar voor mij deze dame nooit meer!!
 
Vandaag langsgeweest bij Carol. Een heel mooie dame, helemaal mijn type. Eerst ronde kussen, 69, pijpen zonder. Toen het tijd was om over te schakelen naar intiem deed ze condoom om. Begon terug te pijpen en ik kon het niet meer houden… kwam klaar in haar mondje (weliswaar met condoom), heerlijk. Zij gaf mij een massage, ik gaf haar een massage en toen was het tijd voor ronde 2. Ze begon mij opnieuw te pijpen en stopte niet. Ik wilde echter wel deze mooie meid eens doggy nemen. Klaargekomen in doggy (wat een zicht).

Wat een leuke dame. Wie houdt van grote clitoris moet bij haar zijn. Is een toppertje. Blijft nog tot zondag in Brugge.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/carol-borges.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een dame 🥵 Heerlijk lichaam en vriendelijk van karakter.

Net voor nieuwjaar langsgeweest en heb het me niet beklaagd. Douche op voorhand en wat gebabbeld vooraleer we in bed belanden (goeie gesprekspartner die bereid is te praten ondanks dat ze het Engels niet machtig is).

Pijpen zonder condoom waarbij ze eerst wat terughoudend is maar naarmate de tijd verstrijkt ze beter word. Daarna haar curves in mijn gezicht om me hard te houden en neemt condoom die ze met haar mond aandoet over mijn penis. Alle standjes waren leuk maar doggy is toch wel wat me heeft doen klaarkomen. Zo'n stevige, ronde kont die ritmisch over je jongeheer glijd en je ballen doet meebewegen, lang houd je het niet meer vol.

Nog wat casual praten achteraf waarbij ze geen probleem heeft om dicht bij je te liggen/op je te liggen. Ze heeft me al terug gezien en ze zal me nog zien in de toekomst.

Jan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/carol-new-face.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na bovenstaande lovende commentaren ook maar eens de stap naar Carol gewaagd en me absoluut niet beklaagd.
Hele toffe dame met een prachtig lichaam.

Ik kan alles van de post van

janvd567890

bevestigen, dusja wat valt er meer te zeggen.
Zeker de moeite waard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan