Recensie Carolien, Almelo Red light heaven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.846
09/10/21
4.125
19
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben 2 keer bij Carolien geweest een Zuid Amerikaanse dame laatste kamer rechts, qua neuken kon ze weinig hebben was zeer matig. Bij gebrek aan beter heb ik haar voor een tweede keer bezocht maar dan alleen voor pijpen ik wou staand gepijpt worden vond ze goed. Maar er zit bij haar geen beleving in wat andere dames wel goed kunnen je opvrolijken en geil maken. Jammer eigenlijk ze is best een knappe dame maar mij ziet ze niet meer terug.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recensie Deze mooie dame bezocht vorige week en ze heeft zeker de looks. Ze heeft een mooi figuur met een volle D-cup en mooi gezichtje. Ik had mijn twijfels door een vrij slechte recensie van iemand anders maar ik had gewoon een prima tijd.;)

Ik bleef nieuwsgierig naar deze leuke meid die beneden en helemaal achterin zit aan het einde van de gang aan de rechterzijde. Vond het prima dat ze zelf na de pijpen (safe) bovenop kwam zitten natuurlijk en het mooie uitzicht op haar borsten is dan geweldig. Ze deed het zo lekker dat ik al vrij snel klaar kwam. Daarna gewoon ongehaast nog even gebabbeld en na zeker 20 minuten weer vertrokken.
Al met al een prima prijs voor een vluggertje.
 
Recensie Deze mooie dame bezocht vorige week en ze heeft zeker de looks. Ze heeft een mooi figuur met een volle D-cup en mooi gezichtje. Ik had mijn twijfels door een vrij slechte recensie van iemand anders maar ik had gewoon een prima tijd.;)

Ik bleef nieuwsgierig naar deze leuke meid die beneden en helemaal achterin zit aan het einde van de gang aan de rechterzijde. Vond het prima dat ze zelf na de pijpen (safe) bovenop kwam zitten natuurlijk en het mooie uitzicht op haar borsten is dan geweldig. Ze deed het zo lekker dat ik al vrij snel klaar kwam. Daarna gewoon ongehaast nog even gebabbeld en na zeker 20 minuten weer vertrokken.
Al met al een prima prijs voor een vluggertje.
Zit ze boven of beneden? welke kamer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan