Na lange tijd weer eens richting CC, en vooraf een afspraak met Carolina gemaakt. Bij aankomst mocht ik met een drankje alvast naar de kamer gaan, en als snel volgde Carolina.
Carolina is een prachtige slanke oudere dame, ze zit lekker strak in haar getinte velletje, haar borsten zijn nog parmantig, en een heeft mooi gezicht met een lieve ingetogen uitstraling.
Vanaf het kennismaken geeft ze je direct het gevoel dat je een echte relaxte GFE met haar zal gaan beleven, en dat maakt ze ook echt waar!
Het samenzijn met Carolina begint met elkaar rustig verkennen, langzaam maar zeker weet ze relaxt het spel en spanning op te bouwen, en al snel lig je samen op het bed verder met elkaar 'kennis te maken'
Na een tijdje zo met elkaar gelegen te hebben Carolina op mijn knieën aan de rand van het bes gebeft. Aan haar zacht gekreun en bewegingen kon ik merken dat zij dat wel kon waarderen, en nadat ik met m'n tong haar klitje bespeelde en haar voorzichtig vingerde kwam Carolina meer en meer los. De ingetogen dame was ineens ietwat minder ingetogen
Toen besloot Carolina dat het mijn beurt was, en mocht ik genieten van haar geweldige pijp-vaardigheid (PMC). Afwisselend diep en dan weer focus op het 'koppetje', en ze laat haar vingers vrolijk dansen om de hele lengte en balzak…echt geweldig!!
Terwijl ze op haar knieën naast me zat, en heerlijk haar gang ging, kon ik het niet weerstaan om haar rustig te vingeren. Deze wederzijdse verwennerij kon ze wel waarderen, maar toen ik tijdens de 'kom hier' vinger-oefening voorzichtig een vingertje in haar sterretje naar binnen liet glippen liet ze zich weer lekker gaan.
Na een tijdje ging ze op me zitten, en liet ze hem tergend langzaam naar binnen gaan…Carolina is zeker nog strak, als een jongere dame…en begon ze mij te berijden. Eerst rustig, maar op gegeven moment zette ze het op een heerlijk galop. Daarna mocht ik het overnemen, en nam op mijn knieën plaats terwijl Carolina op haar rug voor me lag.
Voordeel van deze positie is dat je ook weer wat op haar klitje kunt focussen, en dat miste het resultaat niet en kwam ze heerlijk schokkend klaar.
Haar zo voor je te zien liggen is een prettig plaatsje, maar om Carolina voor je te zien liggen als ze heerlijk los gaat is echt geweldig geil!!
Daarna verwijderde ze het condoom, en heeft ze me tussen haar benen door afgetrokken tot ik klaarkwam. En het kwam van diep, en het rijkte ver…over haar buik, borsten en deels haar gezicht. Ik verontschuldigde mij, maar gelukkig kon ze er wel om lachen.
Vond het samenzijn met Carolina een geweldige en geile ervaring, ze is echt het type dame waar ik een zwak voor heb en dan ook zeker nog eens naar haar terug!
Overigens doet Carolina ook PZC, €50 extra, maar (als ik het goed heb begrepen) niet bij eerste bezoek aan haar.