Recensie Carolina en Lena, Duisburg, Vulkanstraße 21 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
487
02/05/23
152
22
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben altijd slecht met huisnummers en namen. De namen duidelijk gevraagd dit keer.

Verleden keer bij Perla geweest, die op hetzelfde adres ontvangt als haar tante Carolina.
Carolina heeft allerlei kinky foto's op haar deur hangen en aan de zijkant, als je het pand uitloopt, staat een collectie dildo's en andere speeltjes in de vitrine.

Dit keer aan de ingang op Lena gestoten. Zuid-Amerikaanse die me paar keer aansprak.
Leuke voeten, dus toch bezweken. Kost: 50 euro en er mocht gefilmd worden zonder gezicht.

Aanvankelijk was ze helaas met haar telefoon bezig, dus vrij storend en niet geil. Wou er iets van zeggen of vertrekken, maar na wat bijten in haar voeten, legde ze de gsm weg en was er meer interactie.

Ze vond het lekker hoe ik haar voetjes masseerde en likte, wat mij weer meer opwond.
In die mate dat ze op zeker moment voorstelde haar vriendin erbij te halen voor 50 euro. Zij zou ook mooie voeten hebben.

Prima deal, laat maar komen. En toen kwam de beruchte Carolina binnen, die al heel de avond bezet was.
Mooie bruine voetjes met rode teennagels, Lena had niet gelogen.

Lena filmde dus mijn aanbidding van Carolina's MILF-voetjes en de footjob met onvermijdelijke cumshot.
Ik neukte de zolen van Carolina rechtstaand, dus met de kont naar haar toe. Eerst spankte ze me tegelijk, wat ik niet fijn vond en waarna ze met mijn ballen ging spelen om mij te doen klaarkomen.

Lekker gespoten over haar rode teennagels.

Uiteindelijk dus een prima ervaring, die wat minder begon.
Op zich voor herhaling vatbaar, al zou ik graag Carolina en haar nichtje Perla samen willen benutten.

De drie genoemde dames spreken trouwens allen een mondje Nederlands
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan