Recensie Carolina, Mol 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vanlaerke

Wandelaar
53
21/04/22
31
18
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/carolina-xx.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
leuke meid met goed gevormd achterwerkje, en leuke echte tietjes de fotos kloppen met de realiteit alleen zijn de lippen wat dikker.
Op deze locatie in MOL waar voorheen veel Litouwse dames zaten zitten nu enkele dames uit Letland.
ik dacht gaan we maar eens langs....
Goed ontvangen en zoals daar gebruikelijk is eerst een douche nemen, ze ging op het bed liggen en keek me al lachend geil aan dus ik verwachte mij aan een leuke vrijpartij maar dat viel tegen.
ik had een half uur genomen maar stond na 10 min terug buiten, pijpen met condoom, beffen was bij betalen en van zoenen en tongzoenen was al helemaal geen sprake.
hard pijpen en dan op zijn hondjes dat was het, buiten het douchen was het een service die je verwacht voor 50 euro in een red light district niet voor 100 euro op zo een plaats.
jammer want bij de Litouwse dames die daar enige tijd geleden zaten waren enkele "hete patekes" bij waar je met een smile terug naar buiten ging.
afwachten tot ze terug komen of dat er een nieuwe lichting komt intussen even wandelen ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan