Recensie Carolina, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

olie1969

Vaste klant
165
01/08/21
130
43
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9883620-carolina
Totale kosten (in euro)
140
Ik was eerst huiverig om af te spreken vanwege een 0970 nummer, het blijkt gelukkig geen faker te zijn.

Afgesproken voor half uur voor €120 met 1 keer klaarkomen (2 keer is 10 euro extra). Navraag vooraf via WhatsApp bleek dat PZC 20 extra is, maar tongzoenen zou ze wel als gunst doen. Ze beantwoord de appjes zelf (denk ik), want op haar haar telefoon was ons WhatsApp bericht te zien.

Het is de dame van de foto's en de ontvangstruimte is netjes. Maar ze blijkt heel slecht Engels te spreken, dus soms komt een vertaal app aan de pas. Toen ik haar probeerde te kussen zei ze tot mijn verbazing dat ze dat niet deed. Toen ik erop wees dat dit wel was afgesproken en we dit nakeken in ons gesprek liet ze wel kussen toe. Alleen werd er niet getongzoend. Ik weet niet of dit een miscommunicatie is (weet ze niet wat French kissing betekent?) of een misleiding. Hoe dan ook was ik hier mentaal van slag en was niet meer zo geil.

Bij beffen en vingeren lag ze er maar stil bij wat niet bijdroeg aan mijn stemming. Bij PZC wilde mijn piemel niet meer dan half stijf worden. Neuken ging dan ook niet echt totdat ze mijn piemel aftrok totdat het stijf genoeg was. Snel daarna lukte me wel om met neuken klaar te komen.

Dit was voor mij geldverspilling. Ik wil niet zeggen dat het 100% door de dame kwam, maar zelf als ik wel beter in stemming was geweest had ik haar nog steeds geen €140 voor half uur waard gevonden. Achteraf had ik voor een vluggertje moeten gaan gezien het enorme prijsverschil om even de kat uit de boom te kijken.

Terug
Bovenaan Onderaan