Recensie Carolina, Weert/Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

idur

Newbie
11
08/05/24
6
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4483857-carolina
Totale kosten (in euro)
150
Een aantal keren op bezoek geweest bij Carolina.

Ze vertelde uit Roemenië te komen, maar geeft mij toch meer de indruk van een Nederlandse huisvrouw dan van een stereotiepe Roemeense DVP. om te beginnen is ze Nederlands aan het leren, en dat gaat redelijk goed met af en toe wat Engels erdoor gemengd.
Bij binnenkomst krijg je wat te drinken aangeboden.

Na het zakelijke gedeelte gaan de kleren vlotjes uit. Carolina is ietwat mollig gebouwd met mooie natuurlijke (C-cup?) borsten. Ze heeft een piercing op haar venusheuvel.

Ik ben meer van het aanvoelen en kijken hoe de date loopt dan van het vooraf afspreken van handelingen.
Carolina stelt voor om te beginnen met een massage, wat meer wegheeft van aaien dan van masseren. Ondanks dat ze met haar tieten over mijn rug ging aaien, had het weinig erotisch gehalte voor mij. Ik ben dan na verloop van tijd (als ik geen initiatief had genomen, dan was het uur mss. volgemaakt met masseren) haar wat beginnen aaien over haar tieten en haar kont. Haar poes laat ze liever niet aaien om infecties te voorkomen. Vingeren is niet mogelijk.
Dit opende de weg naar het echte werk.

Pijpen doet ze met condoom en een beetje tanden. Niet echt hoe ik het zou verwachten, maar wel lekker. Volgens mij geniet Carolina er ook wel van. Beffen in standje 69 is ook lekker, al meende ik een beetje een zweetreet te ruiken. Ze wordt wel lekker nat van het likken, al heeft Carolina het graag zachtjes.

Neuken dan. Dat maakt het voor mij een echte huisvrouw ervaring. Ze klimt in cowgirl op mijn lul, en zit dan even te genieten (of is het wennen) van het gevoel en begint dan rustig te neuken. Ik speelde wat met haar tieten, wat voelbaar uitstraalde naar haar kut. Volgens mij genoot ze er oprecht van om mij zo zachtjes klaar te rijden.

Achteraf nog wat gepraat, wat ik altijd fijn vind.

Terug
Bovenaan Onderaan