Recensie Caroline, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J_bollen

Wandelaar
Forumpionier
76
05/07/21
198
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/check-my-ad-please
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week afgesproken met Caroline.
Afspreken ging vlot. Tot bij haar geraken eveneens en niet moeten wachten om binnen te mogen (in tegenstelling tot anderen zoals vermein een ander topic). Ontvangst was hartelijk en ik was zeer op mijn gemak.
Ze ziet er uit als op de foto's. Geweldig lichaam met bijgewerkte boezem en zeer knap gezichtje. Lippen zijn bijgewerkt maar past nog wel bij haar.
Eerst alleen docuhe genomen om haar daarna dan aan te treffen in lingerie. Heerlijk zicht!
Massage was zeer aangenaam, relax en op maat. Daarmee bedoel ik dat ze luistert naar je wensen. Bij mij betekent dat, dat ik te fel op scherp stond en dus graag een tragere opbouw had. Bijgevolg kreeg ik bv eerst een massage, uitgevoerd met haar poep.m en daarna verder gegaan met haar handen en de rest van haar lichaam. Wanneer ik mocht omdraaien heb ik uitgebreid de tijd genomen om haar lichaam te voelen. Met respect strelen, voelen, kussen is overal mogelijk vanaf haar nek tot beneden muv haar intieme delen. Ze heeft me daarna verder een body2body gegeven en rustig met de hand afgewerkt. Ze heeft me, op mijn verzoek, laten klaarkomen op haar borsten. De ontlading, was heerlijk!
Daarna nog een douche gebomen alleen en gezellig gebabbeld bij het aankleden. Ongeveer een uur later was ik buiten. Het voelde zeker niet te kort. Maar ja, langer mag altijd!
Kortom: herhalingsgevaar = imminent aanwezig!
Tot slot hoop ik dat deze review een beetje duidelijk was. Is nog maar m'n 2e 😁 Opmerkingen hieromtrent mogen altijd!
 
Eerlijk gezegd ken ik de Thaise massage niet zo goed. Komt onder meer omdat Aziatische dames, die het toch meestal geven, minder mijn ding zijn.
Caroline was dat helemaal wel, daarom en om de redenen boven beschreven was het voor mij de 150 wel waard. Zeker aangezien deze prijs ook op redelijk wat plaatsen gehanteerd wordt.
Smaken verschillen natuurlijk ook op vlak van vrouwen en massages 😁
 
Smaken verschillen uiteraard maar prijzen ook en als je voor € 150 enkel een massage van een mooie dame krijgt is dat prijsopdrijvend. Voorbeeld: Luna in Gent vraag € 160 voor 60 mn en dan krijg je het hele pakket. Prachtige dame TZ beffen pijpen HP zoveel je wilt neuken en heerlijke massage. Dat verschil is te groot hoe mooi en lief deze dame ook is de prijs buiten proportioneel.
 
Smaken verschillen uiteraard maar prijzen ook en als je voor € 150 enkel een massage van een mooie dame krijgt is dat prijsopdrijvend. Voorbeeld: Luna in Gent vraag € 160 voor 60 mn en dan krijg je het hele pakket. Prachtige dame TZ beffen pijpen HP zoveel je wilt neuken en heerlijke massage. Dat verschil is te groot hoe mooi en lief deze dame ook is de prijs buiten proportioneel.
Volledig akkoord!
 
Origine hebben we niet besproken, dus kan het niet zeggen. Het is sowieso mediterraans, maar noorderlijk of zuidelijk van de Middellandse Zee weet ik dus niet...
Ze is licht getint. Aan de tanlines zit er ook zonnebank bij.
Stijlvol is ze zeker!
Zoals ik al zei: ieder zijn gedacht of het de prijs waard is...
 
Ik wou nog eens een goede massage en de laatste tijd toch vaak teleurgesteld bij Thaise dames. En ik moet zeggen, Caroline heeft mij echt verwend!

Eerst het enige minpunt uit de baan 150 euro is niet goedkoop voor enkel een manueel hoogtepunt. Maar Caroline (spreekt goed Frans , geen Nederlands of Engels) haar verschijning en skills maken dit ruimschoots goed wat mij betreft.

Ik vind haar echt heel knap. Lijkt me Tunesische afkomst of zo (volgende keer vraag ik het haar).

Echt een prachtig figuur en knap gezichtje. Komt ook heel lief en zacht over.

Dan de massage: Ze gebruikt haar hele lichaam deskundig en stimuleert je speels vanaf het begin doorheen de massage.

Ik vroeg haar ook om mij met haar (prachtige) voetjes te masseren en ook dat deed ze perfect, een echt geil zicht vond ik dat. (voor de voetjes liefhebbers een echte aanrader).

Ik heb van het uur genoten en is zeker voor herhaling vatbaar , maar eerst eens terug voor de full option ergens anders 😜
 
Ik wou nog eens een goede massage en de laatste tijd toch vaak teleurgesteld bij Thaise dames. En ik moet zeggen, Caroline heeft mij echt verwend!

Eerst het enige minpunt uit de baan 150 euro is niet goedkoop voor enkel een manueel hoogtepunt. Maar Caroline (spreekt goed Frans , geen Nederlands of Engels) haar verschijning en skills maken dit ruimschoots goed wat mij betreft.

Ik vind haar echt heel knap. Lijkt me Tunesische afkomst of zo (volgende keer vraag ik het haar).

Echt een prachtig figuur en knap gezichtje. Komt ook heel lief en zacht over.

Dan de massage: Ze gebruikt haar hele lichaam deskundig en stimuleert je speels vanaf het begin doorheen de massage.

Ik vroeg haar ook om mij met haar (prachtige) voetjes te masseren en ook dat deed ze perfect, een echt geil zicht vond ik dat. (voor de voetjes liefhebbers een echte aanrader).

Ik heb van het uur genoten en is zeker voor herhaling vatbaar , maar eerst eens terug voor de full option ergens anders 😜
Is het deze dame ? De andere link doet het niet.
 
Ik heb al twee keer met haar afgesproken, beide keren vlot binnen geraakt. Sinds enkele maanden moet je door een slagboom in de parking geraken, in het gebouw zelf kan je vrij vlot nadien een ticketje afdrukken waarmee je buiten kan.
Caroline lijkt vooral Frans te spreken, ze is vrij knap en atletisch al heeft ze valse borsten en is er aan haar lippen gewerkt. Ze is niet zeer uitbundig of bedeesd, maar professioneel. Na een douche doet ze massage, niet super professioneel maar wel vrij tantrisch. Ze masseert met lichte streling en glijdt ook vrij behendig over je met haar kont en borsten. Dit maakte het geil, maar echt een "massage" kan je dat niet noemen. Ze blaast sexy in je oor. Afwerking is manueel wat ze vrij goed doet, ook doet ze prostaat massage.
Nadien is ze vriendelijk en wordt ze sociaal als je zelf het gesprek begint in het Frans.
Waarschijnlijk ga ik niet meer terug: het was goed, maar nogal veel geld voor enkel massage.
 
Enkele jaren geleden Caroline bezocht. Heel knappe dame van Marokaanse of Tunesische afkomst. Deed toen veel meer dan massages. Klant staat bij haar centraal en doet dan ook alles om de klant te plezieren.
 
Ze blaast eens sexy in je oor !
Dat is toch een prachtige optie die je er voor je 150 euro bijkrijgt !
Dat maakt het verschil tussen een goeie thaïsche massage (80 of 100 euro) (zonder in je oor te blazen) en deze van 150 euro. Het verschil zit dan toch ergens !
 
Ze is zwanger nu (lees ik op redlights) Maar blijft wel masseren , wie dus graag eens door zwangere vrouw wenst gemasseerd te worden... .

Ik ben er enkele maanden geleden nog eens bij geweest (was toen ook weer top) maar voor iets anders dan masseren stond ze toen niet open (haar goed recht uiteraard).

Tijdens haar zwangerschap zal ik zelf passen, maar nadien ga ik zeker nog eens terug. Ze is heel goed in het masseren met haar voetjes en haar prostaatmassages zijn ook overheerlijk. Zelf vind ik haar ook heel aantrekkelijk (knapste masseuse die ik ooit ben tegengekomen) en een ontzettend lieve dame.
 
Ze is zwanger nu (lees ik op redlights) Maar blijft wel masseren , wie dus graag eens door zwangere vrouw wenst gemasseerd te worden... .

Ik ben er enkele maanden geleden nog eens bij geweest (was toen ook weer top) maar voor iets anders dan masseren stond ze toen niet open (haar goed recht uiteraard).

Tijdens haar zwangerschap zal ik zelf passen, maar nadien ga ik zeker nog eens terug. Ze is heel goed in het masseren met haar voetjes en haar prostaatmassages zijn ook overheerlijk. Zelf vind ik haar ook heel aantrekkelijk (knapste masseuse die ik ooit ben tegengekomen) en een ontzettend lieve dame.
Klinkt goed, van die voetjes. Helaas geen werkende link.
 
Terug
Bovenaan Onderaan