Recensie Caroline, Seraing, Rue de Marnix 138 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Delta_85

Wandelaar
44
20/09/22
41
22
Voor mijn sinterklaas wou ik graag een donkere BBW en aangezien ik erg braaf geweest ben het afgelopen jaar werd mijn wens vervuld.

Deze ochtend langsgeweest bij Caroline (of Carolina) in het nummer 138. Dit is één van de eerste panden wanneer je de straat inrijdt.

Caroline is een heel stevige Afrikaanse vrouw. Je houdt van het type of niet.
Ze was mij al eerder opgevallen.

Binnengekomen vriendelijk begroet. Financiën geregeld, de gebruikelijke smalltalk.

Beiden een wasje voor en dan op het bed. Wanneer mij handen naar haar borsten gingen, dan legde ze deze opzij. Haar billen strelen was geen probleem. Beetje smalltalk en ik werd getest op mijn kennis van één der Afrikaanse talen 😃

Condoom rond mijn vriend, korte pijpbeurt en dan in doggy.
Heerlijk uitzicht en het duurde dan ook niet lang.

Na het neuken trok ze mij tegen zich aan om nog wat na te genieten en ze stelde, na het condoom verwijderd te hebben nog een massage voor, maar ik had vrij weinig tijd.

Even opfrissen en afscheid genomen, waarbij ze mij zei dat ik zeker een jas moest dragen 🙂

Conclusie: sympathieke en goedlachse dame die haar tijd neemt, de seks zelf was ok (niet meer, niet minder). Tof als je van het type houdt maar niet heel veel herhalingsgevaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hier de recensie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan