Recensie Caroll 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft met deze trans ervaring?


Via whatsapp al contact gehad en klinkt vriendelijk maar op youppie mindere recensies gelezen... Wel niet zeker of het over dezelfde Carol gaat...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/trans/caroll-volp.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Op de meest vreemd geschapen penis na dus.

Ze wordt zeer geil. En is zeer dominant. Maar luistert niet als het zachter moet. Of als ze even moet wachten voor ze binnen dringt. Not done dus. En door due rare winkelhaak tussen haar benen moet dat juist wel. Eens bezig heeft ze goed uithoudingsvermogen maar ze doet er precies alles aan om de condoom te laten afglijden/uitscheuren. Te hard stoten of bepaalde strokes die mij achterdochtig maakten. Heb nieuw condoom gevraagd. Ze had geen sterke rode meer. Dan maar een witje erom. 15min later terwijl ze me prone bone neukt voel ik losse rubber tegen mijn billen. Mevrouw had dus een klapcondoom geforceerd en was blijven neuken. Haar meteen van me af geduwt en boos gereageerd. Dat het niet ok was! Torn ik vroeg of ze clean was en aan de PreP zat dan begon ze een scheld tirade van jewel. Heb haar duidelijk gemaakt dat ik braaf blijf door mijn manieren maar ook haar hoofd door de deur konrammen. Ik ben een stier van een vent. Ze kalmeerde. Zei dat ze geen prep nam maar clean was. Ondertussen al een half jaar en 2 bloedtests van mij geleden maar bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd. Neuktechniek was 8 op 10. Maar al die geschifte boel er rond zorgt voor 1.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
@Saris ik ben blij dat ik deze recensie pas nu lees want gisteren afspraak gemaakt met Caroll en geheel andere ervaring meegemaakt dan jij…
Caroll is inderdaad zeer dominant en is bij voorkeur actief maar bij mij luisterde ze wel heel goed naar wat ik wou.
Als ze bij mij het neuken te diep stootte en merkte dat ik pijn had, deed ze het onmiddellijk rustiger aan. Ze heeft zich ook een tweetal keer geëxcuseerd…
Ze heeft inderdaad een kromme lul (wel niet zo extreem als Ambar) maar eenmaal in mijn mond of kont merk je daar niks van.
En voor een dominante top is zeer vriendelijk maar volgens mij is ze zeker niet 100% top want ze heeft een zeer goede tong die ze graag gebruikt.
Ze heeft bij geen enkele poging ondernomen om zonder condoom te neuken.

Als je Caroll goed behandeld dan krijg je hetzelfde terug. Miss is dat je probleem Saris? Ik heb al een paar reacties hier van jou gezien en die reacties zorgen ervoor dat ik geen al te positief beeld van jou heb… Dus ik verschiet niet dat je zoiets meemaakte met Caroll.
 
Bedankt Saris, wat ben jij toch een goed man 🙄

Wil mij toch even mengen in de discussie (en ook op de man spelen met toestemming van de moderators).

Danilo, je trekt hier aan het totaal verkeerde eind en je zou je moeten schamen.
Het feit dat je geen positief beeld hebt van Saris en dat hij misschien minder respectvol is geweest naar de DVP in kwestie toe, staat hélemaal los van het feit dat hij is geschonden in zijn fysieke integriteit.
Over een vrouw zou je ook nooit zeggen "Ze was een bitch en ze had een kort rokje aan, dus ze verdient het om verkracht te worden".

In essentie is Saris slachtoffer geworden van seksueel geweld, en er wordt hier enorm licht over gegaan. Niemand verdient het om zoiets mee te maken.

Dit soort zaken moeten echt stoppen, en vind dat we al eens wat meer naar de politie zouden mogen stappen, al is het maar om een signaal te sturen.
 
@bajolat lees eens alle posts van Saris en oordeel dan eens. Ik beoordeel Saris niet enkel op zijn post in dit topic...

Ik hou gewoon niet van zijn agressieve en racistische ondertoon in zijn posts. Maar das mijn mening en misschien doet die er niet toe op dit forum.

Grtz Danilo
 
Laatst bewerkt:
wel een vraagje Saris, waarom beslis je deze niet bare te doen en bijv Mickaela wel ? Wat zijn je selectiecriterea voor te beslissen wel of niet bare te doen met een TS? Of je topt mss enkel bare?
 
Wil mij toch even mengen in de discussie (en ook op de man spelen met toestemming van de moderators).

Danilo, je trekt hier aan het totaal verkeerde eind en je zou je moeten schamen.
Het feit dat je geen positief beeld hebt van Saris en dat hij misschien minder respectvol is geweest naar de DVP in kwestie toe, staat hélemaal los van het feit dat hij is geschonden in zijn fysieke integriteit.
Over een vrouw zou je ook nooit zeggen "Ze was een bitch en ze had een kort rokje aan, dus ze verdient het om verkracht te worden".

In essentie is Saris slachtoffer geworden van seksueel geweld, en er wordt hier enorm licht over gegaan. Niemand verdient het om zoiets mee te maken.

Dit soort zaken moeten echt stoppen, en vind dat we al eens wat meer naar de politie zouden mogen stappen, al is het maar om een signaal te sturen.
Deze schrijver heeft een beetje dubbele moraal.
Als ik zijn recensie lees van https://www.girlsreview.nl/threads/nina-vosselaar.14463/#post-399310

"Ja. Van voor de covid wel. Is een heel dure vogel. En onderhandeld tijdens het neuken. Zeer vervelend. Zeker voor mij. Ik was wat dronken en heb meer uitgegeven dan bedoeld. Zij was echter ook dronken en heeft meer gedaan dat ze verwachte. Na 2x bij betalen was ik het beu en ben ze dan hard beginnen neuken. Een bijbetaling was voor neuken zonder. Maar dan terwijl ik doorstoot zij ze niet komen in me. Gewoon niet op ingegaan en haar keihard genomen. Waar ze bij mijn laatste stootten dan toch hijgde give it to me cum inside me!"

In deze recensie gebeurt eigenlijk hetzelfde maar dan andersom. En dan is het ineens een probleem.
 
Deze schrijver heeft een beetje dubbele moraal.
Als ik zijn recensie lees van https://www.girlsreview.nl/threads/nina-vosselaar.14463/#post-399310

"Ja. Van voor de covid wel. Is een heel dure vogel. En onderhandeld tijdens het neuken. Zeer vervelend. Zeker voor mij. Ik was wat dronken en heb meer uitgegeven dan bedoeld. Zij was echter ook dronken en heeft meer gedaan dat ze verwachte. Na 2x bij betalen was ik het beu en ben ze dan hard beginnen neuken. Een bijbetaling was voor neuken zonder. Maar dan terwijl ik doorstoot zij ze niet komen in me. Gewoon niet op ingegaan en haar keihard genomen. Waar ze bij mijn laatste stootten dan toch hijgde give it to me cum inside me!"

In deze recensie gebeurt eigenlijk hetzelfde maar dan andersom. En dan is het ineens een probleem.

Helemaal niet. Ze vroeg het. Ik gaf het.

Ook... Ik ging er niet op in op het feit dat Nina gewoon terug begon te onderhandelen terwijl we bezig waren. Het was niet van niet mogen komen in haar maar wel van nog eens 100 te dokken om te mogen komen. Ik negeerde het onderhandelingsgesprekje. Toen ze door had dat er geen fruitsap meer uit de sinaas kon geperst worden besliste ze maar gewoon lekker mee te neuken.

Nou dit is in feite iets dat in het Nina topic thuis hoort.

Ik heb helemaal niet over de moraliteit van wat dan ook begonnen. Daar is Danillo enkel en alleen voor verantwoordelijk.

Ik dank het ander medelid van voor me in de bres te springen. Op zich heel nobel en rechtvaardig. Alle lof voor je. En hoewel het wettelijk valt onder Stealthen en dus verkrachting ga ik hier niet de slachtoffer rol vervullen. Ik ben clean. En Heb er geen mentale last van. Moest ik er zwaar van aangedaan geweest zijn was ik wel naar de politie gestapt... Maar hoe bewijs je zo iets? Woord tegen woord. Morgen doet ze het met de verkeerde en heeft ze geen tanden meer of ze doet het met iemand die hiv+ is en dan heeft ze prijs op cosmisch karma vlak.

Conclusie:

Ik schreef er een review van en lees ze gewoon gasten. De enige die reden heeft tot klagen (ik) die klaagt niet.

Ps:
Daar ik de slachtofferrol niet vervul en dus mezelf geen slachtoffer voel moet ik jullie er wel op wijzen dat victim blaming echt not done is. En jullie eer beschaamd. Een losbandige vrouw verdient het niet van verkracht te worden. Maar jullie reacties zeggen van wel. Ik heb er vertrouwen in dat dit constructief was voor de heren die wat fout zijn gegaan hier en kk geloof dat jullie het volgende 🙄bij gebrek aan beter woord, 🙃 slachtoffer zeker met enigverstand en menselijkheid behandelen. En dat is dan ook het enige wat ik erover zeg.

Voor de rest. Meer neuken en meer reviews schrijven. :)
 
Laatst bewerkt:
@Saris heb ik ergens gezegd dat je dit verdient? Of heb ik Caroll goed gepraat?
Denk het niet, ik heb gewoon mijn ervaring gedeeld en gezegd dat ik er niet van verschiet dat jij dit meegemaakt hebt...
Ik vraag me gewoon af waarom ik een geheel andere Caroll heb gezien dan jij. Komt dit door de manier hoe ik haar behandel of komt dit doordat dat ze uit haar fouten geleerd heeft?

Maar volgende uitspraak stoort me aan jou en zegt veel over je:
'Heb haar duidelijk gemaakt dat ik braaf blijf door mijn manieren maar ook haar hoofd door de deur konrammen. Ik ben een stier van een vent'
Je hebt hier geen geweld gebruikt maar je gedachtengang is wel: wees maar braaf want anders zou je wel eens wat kunnen meemaken.
In een relatie noemen ze dit emotioneel misbruik! Maar wss ben jij buiten je betaalde bezoekjes een gans ander persoon en zou je zoiets nooit zeggen tegen je partner...

Dus de laatste die me les mag spellen over victim blaming ben jij!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
19
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/trans/caroll-volp-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een heel goeie ervaring gehad met Caroll. Zeer vriendelijke, aangename shemale. Groot gereedschap, de foto's en filmpjes zijn helemaal echt, what you see is what you get. Lang aan haar grote pik gezogen, deepthroat, en daarna heeft ze me lang en hard geneukt. Is inderdaad dominant, ze heeft dat graag, neukte me goed door in verschillende standjes. Maar alles met het nodige respect, we hebben ook getongzoend. Ik had er echt om gevraagd dat ze dominant zou zijn, volgens mij doet ze het zeker zachter als je dat vraagt.

Om te eindigen is ze nog klaargekomen op mijn gezicht, terwijl ik me al liggend aftrok. Ze wilde absoluut dat we samen kwamen, zo geil dat dat was :p

Ik snap daarom ook die eerste recensie van Saris helemaal niet, ik sluit me 100% aan bij Danilo: wat een vriendelijke aangename shemale die je waar geeft voor je geld. Ik kan me echt in de verste verte niet voorstellen dat ze agressief kan worden en dat van die condoom die ze eraf wil halen lijkt me helemaal niet te kloppen. Je moet haar met respect behandelen, want dat doet ze ook met jou.

Ze ziet me zeker terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan